Закон "Про документи, ліцензування та систему ордерів штату San-Andreas"
Глава I. Документи, що посвідчують особу
Глава I. Документи, що посвідчують особу
Стаття 1. Документами, що посвідчують особу, національної паспортної системи є всі типи паспортів, посвідчень особи, військових квитків.
Стаття 2. Паспорти, посвідчення особи та військові квитки є власністю держави.
Стаття 3. Паспорти, посвідчення особи та військові квитки використовуються як документи, що посвідчують особу, відповідно до цього закону та інших нормативних актів, що регулюють їх використання.
Стаття 4. Види документів, що посвідчують особу
ч.1. Цивільні
- Паспорт - основний документ громадянина Сполучених Штатів Америки, що посвідчує особу на території Штату SA. Паспорт зобов'язані мати всі громадяни США, які проживають на території штату SA.
- Медична карта - документ, що видається громадянину Штату SA, який свідчить про здоров'я та інші медичні особливості її власника. Видається уповноваженим персоналом EMS. Термін актуальності медичної карти не може перевищувати одного календарного місяця.
- Службове посвідчення - документ, який посвідчує особу, посадові, соціальні чи інші права та обов'язки власника. Такий документ видається відповідно до займаної посади безпосереднім керівником державної структури.
- Військовий квиток - документ, що видається громадянину, який підтверджує факт проходження строкової військової служби його власником. Такий документ видається Генералітетом відповідно до внутрішнього регламенту про проходження військової служби.
- Спеціальне посвідчення - документ, що посвідчує особу, посадові, соціальні чи інші права та обов'язки власника. Такий документ видається відповідно до місця роботи безпосереднім керівником приватної компанії. Цей тип документа має пройти особливу процедуру підтвердження представниками уряду відповідно до чинного законодавства штату SA.
Глава II. Про ліцензування окремих видів діяльності
Стаття 5. Основні положення
- Ліцензія - спеціальний дозвіл на право здійснення юридичною особою або індивідуальним підприємцем конкретного виду діяльності, що підтверджується записом у реєстрі ліцензій або фактичною наявністю документа;
- Ліцензування - діяльність ліцензійних органів з надання ліцензій, продовження строку дії ліцензій, оцінки додержання здобувачем ліцензії, ліцензіатом ліцензійних вимог, призупинення, поновлення, припинення дії та анулювання ліцензій, формування та ведення реєстру ліцензій, формування державного інформаційного ресурсу;
- Ліцензійні органи - уповноважені органи виконавчої влади, що здійснюють ліцензування в межах повноважень згідно з чинним законодавством Штата SA;
- Ліцензований вид діяльності - вид діяльності, на провадження якого на території Штата SA вимагається отримання ліцензії відповідно до цього закону.
Стаття 6. Ліцензія на легку/середню зброю
ч. 1 Ліцензія на зброю - дозвіл, одержуваний цивільною особою, що дає їй право на придбання, носіння та зберігання вогнепальної зброї відповідно до всіх норм, встановлених Законом «Про обіг зброї» на території штату SA;
ч. 2 Міністерство Фінансів - уповноважений ліцензійний орган з питань видачі ліцензій на легку/середню зброю.
ч. 3 Процедура ліцензування:
- Уповноважений співробітник Міністерства Фінансів фіксує паспорт і медичну карту претендента на статус ліцензіата.
Примітка: Усі документи повинні мати статус актуальних; - Уповноважений співробітник Міністерства Фінансів проводить спеціальний іспит, що визначає фактичну обізнаність на знання норм обігу зброї відповідно до Закону про обіг зброї;
- Претендент на статус ліцензіата повинен сплатити єдиний федеральний збір у розмірі 10.000 доларів США і регіональний збір відповідно до чинного регламенту Міністерства Фінансів.
Стаття 7. Ліцензія на ловлю риби
ч. 1 Ліцензія на ловлю риби - дозвіл, одержуваний цивільною особою, що дає їй право на ловлю риби з метою заготівлі, виробництва і продажу продукції полювання;
ч. 2 Міністерство Фінансів - уповноважений ліцензуючий орган з питань видачі ліцензій на ловлю риби.
ч. 3 Процедура ліцензування відбувається відповідно до чинного законодавства, описаного в Законі ''Про рибальство та полювання на Території штату San-Andreas'', у такому порядку:
- Уповноважений співробітник Міністерства Фінансів фіксує паспорт і медичну карт претендента на статус ліцензіата, в обов'язковому порядку перевіряючи на наявність непогашених судимостей;
- Уповноважений співробітник Міністерства Фінансів проводить спеціальний іспит, що визначає фактичну обізнаність на знання норм промислового рибальства відповідно до Закону '''Закон '''Про любительське і професійне рибальство і Любительське та спортивне полювання'' в Штаті San Andreas'';
- Претендент на статус ліцензіата повинен сплатити єдиний федеральний збір у розмірі 10.000 доларів США та регіональний збір відповідно до чинного регламенту Міністерства Фінансів.
Стаття 8. Ліцензія на полювання
ч. 1 Ліцензія на полювання - дозвіл, одержуваний цивільною особою, що дає їй право на полювання з метою заготівлі, виробництва і продажу продукції полювання;
ч. 2 Міністерство Фінансів - уповноважений ліцензійний орган з питань видачі ліцензій на полювання.
ч. 3 Процедура ліцензування відбувається відповідно до чинного законодавства, описаного в Законі «Про любительське і професійне рибальство та любительське і спортивне полювання» в Штаті San Andreas» у такому порядку:
- Уповноважений співробітник Міністерства Фінансів фіксує паспорт і медичну карту претендента на статус ліцензіата, в обов'язковому порядку перевіряючи на наявність непогашених судимостей;
- Уповноважений співробітник Міністерства Фінансів проводить спеціальний іспит, що визначає фактичну обізнаність на знання норм промислового полювання відповідно до Закону «Про рибальство та полювання на Території штату San-Andreas»;
- Претендент на статус ліцензіата повинен сплатити єдиний федеральний збір у розмірі 10.000 доларів США та регіональний збір відповідно до чинного регламенту Міністерства Фінансів.
Стаття 9. Ліцензія на малий/середній бізнес
ч. 1 Ліцензія на малий/середній бізнес - дозвіл, одержуваний громадянином, що наділяє його власника правом на придбання, управління та розпорядження малими/середніми типами підприємств, розташованих на території Штату SA;
ч. 2 Міністерство Фінансів - уповноважений ліцензуючий орган з питань видачі ліцензій на малий/середній бізнес.
ч. 3 Процедура ліцензування:
- Уповноважений співробітник Міністерства Фінансів фіксує паспорт і медичну карту претендента на статус ліцензіата, в обов'язковому порядку перевіряючи на наявність непогашених судимостей;
Примітка: Усі документи повинні мати статус актуальних; - Претендент на статус ліцензіата повинен сплатити єдиний федеральний збір у розмірі 25.000 доларів США і регіональний збір відповідно до чинного регламенту Міністерства Фінансів.
Стаття 10. Адвокатська Ліцензія
ч. 1 Ліцензія Приватного Адвоката - документ, що засвідчує приналежність фізичної та/або юридичної особи до Асоціації Адвокатів, делегує носію права та заборони згідно із Законом про Асоціацію Адвокатів та статус Приватного Адвоката згідно з Реєстром Асоціації Адвокатів;
ч. 2 Керівництво Асоціації Адвокатів - уповноважений ліцензійний орган з питань видачі адвокатської ліцензії.
ч. 3 Процедура ліцензування:
- Уповноважений співробітник Асоціації Адвокатів фіксує паспорт і медичну карт претендента на статус ліцензіата, в обов'язковому порядку перевіряючи на наявність непогашених судимостей;
- Уповноважений співробітник Асоціації Адвокатів проводить спеціальний іспит відповідно до чинного закону Закону про «Адвокатуру та адвокатську діяльність» у Штаті San Andreas для визначення рівня компетенція претендента на статус ліцензіата;
- Претендент на статус ліцензіата повинен сплатити єдиний федеральний збір у розмірі 30.000 доларів США та регіональний збір відповідно до чинного регламенту Міністерства Фінансів.
Глава III. Про водійські посвідчення на різні типи транспорту
Стаття 11. Загальне положення
ч. 1 Посвідчення водія - документ, що підтверджує право на керування відповідними категоріями транспортних засобів.
Стаття 12. Види водійських посвідчень:
- Права на керування мотоциклами;
- Права на керування легковим транспортним засобом;
- Права на керування вантажним транспортом;
- Права на керування водним транспортом;
- Права на керування повітряним транспортом.
Глава IV. Про особливі державні документи
Стаття 13. Нормативно Правові Акти
- Нормативно Правовий Акт (НПА) - це правовий акт, що містить правові норми, загальні встановлення, розраховані, як правило, на тривале застосування і поширюються на невизначене коло осіб. Нормативний акт, будучи приписом загального значення, поширює свою дію не на одні конкретні відносини, а на той чи інший вид суспільних відносин;
- Підзаконний акт - нормативно-правовий акт, що видається на основі та на виконання законів. Він може конкретизувати норми законів, тлумачити їх або встановлювати нові норми, але при цьому має відповідати і не суперечити законам. Підзаконні акти є засобом реалізації законодавчих норм.
- Указ - правовий акт, що видається Урядом Штату SA в межах його компетенції, визначеної Конституцією SA та іншими нормативно-правовими актами. Укази Уряду обов'язкові для виконання на території всього штату SA. Укази видають Міністри, їхні заступники, співробітники офісу Губернатора і судді;
- Судовий Прецедент - рішення певного суду в конкретній справі, що має силу джерела права (тобто встановлює, змінює або скасовує правові норми).
- Прецедент - випадок або подія, що мала місце в минулому і є прикладом або підставою для аналогічних дій у сьогоденні.
Стаття 14. Загальне положення
- Розпорядження - вид підзаконного акта управління, виданий органом влади чи управління в межах його компетенції, що має обов'язкову силу для фізичних та юридичних осіб, яким воно адресоване;
- Наказ - вид акта управління, вольове владне офіційне розпорядження керівника, командира або начальника, видане в межах його посадових повноважень і обов'язкове для виконання підлеглими;
- Запит - це гарантований законодавством штату SA спосіб отримання уповноваженим органом або фізичною особою інформації, необхідної в межах їхніх повноважень. Запитувану інформацію зобов'язані надавати керівники зазначених органів, організацій та об'єднань у межах їхньої компетенції.
- Постанова — вид підзаконного нормативно-правового акта, що приймається колегіальним або одноособовим органом державної влади чи управління в межах його компетенції з метою врегулювання важливих питань публічної політики, управління або правозастосування. Має обов’язкову юридичну силу для фізичних та юридичних осіб, на яких поширюється її дія, та підлягає обов’язковому виконанню.
- Ордер — процесуальний документ, що видається уповноваженим органом у межах його компетенції на підставі чинного законодавства штату Сан-Андреас. Ордер надає дозвіл на проведення певних слідчих або оперативних дій. Є обов’язковим до виконання всіма особами та службами, яким він адресований, та гарантує законність дій, що здійснюються на його підставі.
Глава V. Система ордерів
Порядок видачі ордерів на проведення слідчих заходів визначається цією главою у межах реалізації повноважень уповноважених органів відповідно до Конституції штату Сан-Андреас.Стаття 15. Обов'язковість виконання ордера.
ч. 1 Ордери, авторизовані уповноваженими особами в установленому законом порядку, обов'язкові для виконання всіма відповідальними особами аж до моменту скасування, відкликання та/або виконання такого ордера.
Стаття 16. Припинення дії ордера.
ч. 1 Ордер припиняє діяти з моменту його виконання, скасування або відкликання уповноваженими особами та/або органами, закінчення строків виконання, зазначених в акті.
Стаття 17. Органи, що здійснюють виконання ордерів.
ч. 1 Ордери виконують особи та/або органи, які визнані правозастосовцем, що авторизував ордер, відповідальними. При цьому правозастосувач закріплюючи ту чи іншу особу відповідальною зобов'язаний враховувати повноваження (права та обов'язки) такої особи.
Стаття 18. Види ордерів та особи, уповноважені на їх авторизацію.
ч. 1 Ордер Access to Raid
- Access to Raid (далі AR) - ордер наказує провести рейдовий захід, у т. ч. оточити територію, зазначену в ордері, затримання та обшук осіб та об'єктів, які перебувають на території рейду та у прилеглій місцевості, радіус якої визначається правозастосувачем, який авторизує ордер, а також виїмку та вилучення предметів, зберігання яких порушує чинне законодавство.
- Ордер може бути авторизований Генеральним прокурором, його заступниками, а також судом.
- Органи, які є виконавцями такого ордера: всі силові органи державної влади.
- Access to Cordon (далі AC) - ордер, що приписує оточити будь-яку територію, державну чи приватну, і здійснити на такій ті чи інші законні дії, перелік яких визначає правозастосувач, що авторизує ордер.
- Ордер може бути авторизований Генеральним прокурором, його заступниками, а також судом.
- Органи, які є виконавцями такого ордера: усі силові органи державної влади.
- Search Access (далі SA) - ордер, що наказує здійснити обшук осіб та/або об'єктів, перелік яких визначає правозастосувач, який авторизував ордер. Ордер також передбачає виїмку предметів, зберігання яких порушує чинне законодавство.
- Ордер може бути авторизований Генеральним прокурором, його заступниками, а також судом.
- Органи, які є виконавцями такого ордера: всі силові органи державної влади.
- Detention and Transfer (далі DT) - ордер, що наказує здійснити привід особи. Підставою для приводу може слугувати неявка особи за викликом уповноваженої особи та/або органів, у разі наявності у таких підстав для її виклику в те чи інше місце.
- Ордер на відповідні дії мають право видати службовці Офісу Генерального прокурора штату Сан-Андреас і суд.
- Органи, які є виконавцями такого ордера: всі силові органи державної влади.
- Arrest and Search (далі AS) - ордер, що приписує провести затримання з подальшим арештом особи, або ж групи осіб, перелік яких визначається правозастосовцем, який авторизує такий ордер.
- Ордер може бути авторизований Генеральним прокурором, його заступниками, а також судом.
- Органи, які є виконавцями такого ордера: всі силові органи державної влади.
- Access to Investigation (далі AI) - ордер, що дає право вести розслідування щодо особи, яка має статус недоторканності, без зняття такого статусу, відповідно до закону «Про статус недоторканності посадових осіб на території штату Сан-Андреас».
- Ордер AI може бути виданий такими уповноваженими органами.
- - Генеральним прокурором штату Сан-Андреас, його заступниками або судом.
- - Сенатом штату Сан-Андреас або комітетом Сенату з етики - для розслідувань щодо сенаторів.
- - Спеціальним прокурором, призначеним Сенатом штату Сан-Андреас.
- Органи, які є виконавцями такого ордера: усі правоохоронні органи штату Сан-Андреас.
- Administrative Arrest (Далі AA) - ордер, що приписує провести затримання з подальшим адміністративним арештом особи, або ж групи осіб, перелік яких визначається правозастосовцем, який авторизує такий ордер.
- Ордер може бути авторизований Генеральним прокурором, його заступниками, а також судом.
- Органи, які є виконавцями такого ордера: всі силові органи державної влади.
- Removal of Immunity (Далі RI) - ордер, що дає змогу призупинити дію статусу недоторканності на строк до 24 годин у випадках зловживання таким статусом, а також у випадках спроби зриву публічно-масових заходів, санкціонованих Урядом штату Сан-Андреас, та (або) перешкоджання проведенню засідання Сенату.
- Ордер може бути авторизований Генеральним прокурором, його заступниками, судом, Спікером Сенату щодо Сенаторів.
- Такий ордер не може бути авторизований щодо Суддів, Губернатора, Директора ФРБ, Шефа Поліцейського Департаменту, Шерифа округу Блейн, Начальника управління в'язниць, Головного Лікаря Екстреної Медичної служби, Генерала Національної Гвардії.
- Органи, які є виконавцями такого ордера: усі правоохоронні органи державної влади.
Стаття 19. Особливий порядок авторизації ордерів Access to Investigation та Arrest and Search щодо окремих посадових осіб.
ч. 1 Порядок авторизації ордера Access to Investigation (AI).
- Для проведення розслідування щодо Генерального Прокурора, потрібен ордер Access to Investigation (AI), виданий Губернатором, Віце-Губернатором або суддею Верховного суду.
- Для проведення розслідування щодо судді потрібен ордер Access to Investigation (AI), виданий Губернатором, Генеральним Прокурором або Головою Верховного Суду.
- Для проведення розслідування щодо Губернатора потрібен ордер Access to Investigation (AI), виданий Віце-губернатором, Генеральним Прокурором або Верховним Судом.
- Для проведення розслідування щодо Віце-губернатора потрібен ордер Access to Investigation (AI), виданий Губернатором, Генеральним Прокурором або суддею Верховного суду.
- Для проведення розслідування щодо Голови Верховного суду або його заступника потрібен ордер Access to Investigation (AI), виданий Губернатором, Віце-губернатором або Генеральним прокурором.
- Для проведення розслідування щодо спікера Сенату штату Сан-Андреас потрібен ордер Access to Investigation (AI), виданий Генеральним Прокурором, Губернатором або суддею Верховного суду.
ч. 3 У разі, якщо ордер на проведення розслідування відносно особи, яка володіє статусом недоторканності, було отримано від Верховного судді, то кримінальну справу або справу про адміністративне правопорушення за фактом проведеного розслідування передають до Верховного суду в порядку, передбаченому законами штату, під час якого судом вирішують питання щодо винуватості особи та притягнення її до відповідальності.
ч. 4 У разі якщо вину особи, яка має статус недоторканності, доведено матеріалами справи, то.
- Ордер на арешт Генерального прокурора видає Віце-Губернатор, Губернатор, Верховний Суд.
- Ордер на арешт Голови Верховного суду або його Заступника видає Віце-губернатор або Губернатор.
- Ордер на арешт Віце-Губернатора видає Губернатор, Генеральний прокурор, Верховний Суд.
- Ордер на арешт судді видає Верховний Суд.
- Ордер на арешт спікера Сенату видає Губернатор, Генеральний прокурор, Верховний Суд.
- Ордер на арешт Губернатора, Шефа поліцейського департаменту, Шерифа округу Блейн, Директора ФРБ, Генерала національної гвардії, Начальника управління в'язниць, Головного лікаря Екстреної Медичної Служби видає Верховний Суд.
- Ордер на арешт інших осіб, які володіють статусом недоторканності, видає Генеральний Прокурор і його заступники, Губернатор, Віце-губернатор, Верховний Суд.
Стаття 20. Оскарження ордерів.
ч. 1 Будь-який ордер може бути оскаржений у судовому порядку.
ч. 2 У разі надходження позовної заяви про оскарження ордера, суд може зупинити дію цього ордера судовим актом до моменту постановлення судового рішення за позовною заявою.
Виняток: ордер, виданий Федеральним судом, оскарженню не підлягає.
Стаття 21. Формат найменування кримінальних справ
1.1. Формат найменування кримінальних справ встановлюється у такій структурі:
Код:
[Абревіатура структури, що веде справу] - [Абревіатура суб’єкта розслідування або позначення "MULT"] - [Рік/Порядковий номер справи].
Стаття 22. Перелік та значення абревіатур структур
2.1. Для позначення органів та осіб у найменуваннях кримінальних справ застосовуються наступні абревіатури:
- DOJ – Прокуратура (Department of Justice)
- USSS – Секретна служба США (United States Secret Service)
- CIV – Цивільні особи
- FIB – Федеральне бюро розслідувань
- LSPD – Поліція Лос-Сантоса
- EMS – Медичні служби
- MULT – Декілька суб’єктів з різних структур
Останнє редагування модератором: