Важливо Загальні правила Кримінальних структур

Статус
Закрита.

Vincent_Milf

New member
Червона Адміністрація
Правила для Кримінальних Організацій

1. Загальні положення

1.1 Заборонено порушувати правила сервера групою від 5 осіб. | Догана лідеру
1.2 PG (Power Gaming) під час RP-процесу є вагомою причиною для вбивства/жорстких дій у відповідь.
1.3 Заборонена провокація співробітників державних організацій на їхній території (відділки, бази тощо). | Усна/Сувора догана лідеру.
1.4 Заборонено навмисне використання елементів дрес-коду інших банд/мафій з метою провокації або введення в оману. | Усна догана лідеру.
1.6 Якщо ви перебуваєте у формі своєї організації, заборонено відігравати відсутність посвідчення/документів, що ідентифікують вашу приналежність до фракції (у відповідних RP-ситуаціях). | Demorgan 120 хв
1.7 Кожен учасник мафії або банди зобов’язаний дотримуватись встановленого дрес-коду своєї організації під час кримінальної діяльності. | Demorgan 120 хв
Примітка: Дрес-код фракції визначається куратором або лідером за погодженням з куратором.
1.8 Усі кримінальні дії мають здійснюватися на фракційному/особистому транспорті та у формі, що відповідає дрес-коду організації (з переважанням фракційного кольору). | Demorgan 120 хв
1.9 Заборонено під час активного RP-процесу (перестрілка, погоня, викрадення тощо) виходити з фракції або звільняти її учасників. Звільнення/вихід можливі лише поза активними RP-ситуаціями. | Усна/Сувора догана лідеру.
1.10 Учасники банди/мафії можуть без попередження нейтралізувати будь-кого, хто незаконно проник або становить загрозу на їхній титульній території (респаун, маєток).

2. Дипломатія та структура

2.1 Кримінальні організації можуть укладати лише один офіційний союз (банда+мафія або банда+банда/мафія+мафія, залежно від правил сервера).
2.2 Кількість ворожих дипломатичних відносин не обмежена.
2.3 Укладання нового союзу можливе лише через 48 годин після розірвання попереднього.
2.4 При укладеному союзі між фракціями їхні попередні ворожі відносини автоматично припиняються (стають нейтральними).
2.5 Заборонено злив складу кримінальної фракції — умисне вилучення вмісту (грошей, матеріалів, зброї) понад встановлену адміністрацією норму при звільненні/переході. | Блокування акаунта на 30 днів.
Примітка: Після відставки лідер може забрати до 35% вмісту складу за попереднім схваленням Головного Слідкуючого за Crime (ГС Crime).
Примітка: Усі значні операції з фракційними ресурсами (передача, обмін) дозволені лише зі схвалення Головного Слідкуючого за Crime (ГС Crime).
2.6 Якщо організація відмовляється від запропонованої RP-стріли (без вагомих IC/OOC причин), сторона-ініціатор може оголосити ворожу дипломатію негайно.
2.7 Заборонено укладати союз із фракцією, з якою ваша організація перебуває у стані активної війни (ворожа дипломатія). | Усна догана лідеру.
Примітка: Якщо дипломатію змінено з ворожої на нейтральну, укладання союзу можливе лише через 24 години.
2.8 Початкові ранги (1–3) за RP не володіють повною інформацією про діяльність організації, ієрархію, секрети тощо. | Деморган 15–35 хв.
2.9 Набір до фракції проводиться виключно на її титульній території.
Примітка: Територія біля респауну/маєтку.
2.10 Список причин для OOC-звільнення гравця з фракції:
  • Систематичне розпалювання конфліктів усередині фракції.
  • Грубі або систематичні порушення правил сервера.
    Примітка: Звільнення за цією причиною бажане після отримання гравцем покарання від адміністрації.
  • Тривала неактивність (термін визначається лідером/правилами сервера).
  • Дії, спрямовані на шкоду фракції (антифракційна діяльність).
2.11 Заборонено злив складу/казни (умисне спустошення перед звільненням/баном тощо). | Ban 7–30 днів / Обнулення облікового запису.
2.12 Лідер зобов’язаний погоджувати видачу великих премій зі складу/казни з куратором фракції.
Примітка: Куратор має право відмовити або запропонувати змінити суму премії.
2.13 Заборонено проводити спільні кримінальні дії (викрадення, пограбування, напади) з іншою фракцією без укладеного офіційного союзу. | Деморган від 60 хв кожному учаснику.

3. Території кримінальних організацій

3.1 Територія фракції (титульний район, маєток) вважається густонаселеною членами організації та їх прибічниками RP-зоною.
3.2 Офіційний візит на територію іншої кримінальної організації можливий лише за участю щонайменше 10 осіб з кожної сторони (якщо інше не погоджено заздалегідь). | Demorgan 90 хв / Усна догана лідеру.
Примітка: Це стосується візитів з метою дипломатичних переговорів, торгових угод тощо.
3.3 Заборонені провокативні чи агресивні дії під час RP-діалогів на території однієї зі сторін. | Ban 5 днів.
Примітка:
Сторона, що приймає гостей на своїй території, не повинна першою провокувати/ображати гостей.
Сторона, що перебуває в гостях, не має права першою відкривати вогонь.
За порушення цих пунктів покарання може бути прирівняне до SK (Spawn Kill).
Відкриття вогню дозволено лише у відповідь на агресивні дії або постріли іншої сторони.
Заборонено вбивати гравців біля респауну, якщо вони не становлять загрози (не озброєні, не стріляють).
Виняток: Відступ від правил можливий за взаємною OOC-згодою лідерів/заступників.
Уточнення: Усі пункти та примітки правила 3.3 діють для обох сторін під час зустрічі.
3.4 Дозволено відкривати вогонь без попередження по співробітниках державних органів, які незаконно перебувають на титульній території/респауні кримінальної організації.
3.5 Заборонено уникати погоні чи перестрілки, заїжджаючи/забігаючи на титульну територію своєї або союзної фракції (ухилення в GZ - Green Zone). | Demorgan 100 хв.

4. Методи розправи

4.1 Проїзд повз (Drive-By)
- спосіб розправи між бандами. Цей захід проходить таким чином: банда формує колону з автомобілів і вирушає на територію ворожої банди, маючи право розстрілювати всіх членів ворожої фракції, що перебувають на вулиці.
4.1.1 Проїзд повз дозволено проводити з 16:00 до 23:00.
4.1.2 Проїзд повз дозволено проводити виключно за наявності ворожої дипломатії між бандами. | Усна догана лідеру.
4.1.3 Організувати проїзд повз може лише лідер чи заступник. | Усна догана лідеру.
4.1.4 Дозволено проводити не більше одного разу на добу проти однієї фракції. | Усна догана лідеру.
4.1.5 Мінімальна кількість фракційного транспорту в колоні – 6. | Усна догана лідеру.
4.1.6 Мінімальна кількість учасників – 12. | Усна догана лідеру.
4.1.7 Мінімальна кількість осіб у транспортному засобі – 2. | Усна догана лідеру.
4.1.8 Заборонено використовувати предмети, що відновлюють здоров'я, та переодягати бронежилети під час руху колони та перестрілки. | Demorgan 15 хвилин.
4.1.9 Заборонено зупиняти колону під час проїзду по ворожій території. | Усна догана лідеру.
4.1.10 Заборонено залишати транспортний засіб під час проїзду. | Demorgan 15 хвилин.
Примітка: Правила Spawn Kill (SK) під час проведення Drive-By не застосовуються.

4.2 Захоплення території
- спосіб показати перевагу однієї кримінальної організації над іншою шляхом тимчасового захоплення їхньої території з можливістю викрадення грошей та матеріалів.
4.2.1 Захоплення території дозволено здійснювати з 16:00 до 23:00.
4.2.2 Під час захоплення території правила SpawnKill (SK) не враховуються.
4.2.3 Захоплення території відбувається виключно за наявності ворожої дипломатії. | Усна/Сувора догана лідеру.
4.2.4 Для захоплення території необхідна вагома ІС причина (окрім просто бажання захопити). | Усна догана лідеру.
4.2.5 Захоплення території має бути схвалене Головним куратором кримінальних структур та/або ЗГА/ГА. | Усна догана лідеру.
Примітка: Необхідно надати вагому IC-причину та орієнтовний план дій.
4.2.6 Мінімальна кількість учасників з боку нападників – 10 осіб. | Усна догана лідеру.
4.2.7 Напад на територію має відбуватися за участю лідера чи заступника нападаючої сторони. | Усна догана лідеру.
4.2.8 Нападаюча сторона повинна мати щонайменше 2 повні відеозаписи нападу (від різних учасників). | Усна догана лідеру.
Примітка: На відео має бути оригінальний звук, якість не менше 480p. Учасники зобов'язані зберігати відеозапис 72 години та надати його на першу вимогу адміністрації.
4.2.9 Захоплення території відбувається лише на фракційному транспорті (до моменту початку штурму). | Усна догана лідеру.
4.2.10 Заборонено користуватися допомогою союзних організацій під час захоплення. | Сувора догана лідеру.
4.2.11 Заборонено навмисно знімати ресурси зі складу фракції під час нападу на неї. | Сувора догана лідеру (оборонців).
4.2.12 Заборонено пересування на транспорті в зоні активної перестрілки під час захоплення. | Demorgan 35 хвилин.
4.2.13 При успішному захопленні території (повна ліквідація опору) сторона, що захопила, може вилучити до 1/4 вмісту складу (гроші, матеріали) за погодженням з адміністрацією.
4.2.14 Заборонено утримувати ворожий особняк/район/клуб більше 20 хвилин після повної ліквідації опору. | Усна догана лідеру.
Примітка: Відлік починається з моменту заходу на ворожу територію.
Виняток: За взаємною OOC-згодою лідерів.
4.2.15 Дозволено брати у заручники лідера/заступника сторони, що обороняється, та вимагати за них викуп (за правилами викрадення).
4.2.16 Заборонено проводити захоплення території за 60 хвилин до початку капту за участю однієї зі сторін. | Усна догана лідеру.

5. RolePlay-стріли
( 17:00 - 23:00 )​

Стріла – це виключно RP-ситуація, в якій кримінальні організації/сім’ї вирішують свої конфлікти. Під час стріли формуються подальші дипломатичні та торговельні відносини. RP-стріла може бути організована лише за вагомих IC причин.

5.1 Умови початку стріли
5.1.1
Заборонено починати перестрілку без попереднього IC-діалогу між главами делегацій та без вагомих IC-причин для конфлікту. | Усна догана лідеру
5.1.2 Кожна сторона повинна мати щонайменше 2 відеозаписи з повною ситуацією, включаючи початковий діалог. | Усна догана лідеру
Примітка: Відеозапис повинен бути чітким, мати дозвіл мінімум 720p, містити початок і кінець ситуації. Учасники зобов’язані зберігати відео 72 години та надати його на першу вимогу адміністрації.
5.1.3 RP-стріла забивається (оголошується) щонайменше за 30 хвилин до її початку. | Усна догана лідеру
5.1.4 RP-стріла проводиться виключно між двома фракціями/сім’ями для з’ясування особистих торгових та дипломатичних відносин. | Demorgan 60 хвилин / Усна догана лідеру
5.1.5 Дозволено влаштовувати RP-стріли лише в нелюдних місцях поза межами зелених зон.
Приклад: Аеропорт Сенді-Шорс, кар'єр, промзони тощо.
Примітка: Місце проведення стріли обирає сторона-ініціатор, якщо місце не погоджено сторонами.

5.2 Організація та участь
5.2.1
Кримінальна організація/сім’я має право аргументовано відмовитися від стріли (наприклад, значна різниця у складі онлайн).
5.2.2 Приїздити на стрілу дозволено лише на транспорті, пофарбованому у колір своєї фракції, або на нейтральному транспорті (за домовленістю).
5.2.3 Кількість учасників стріли — необмежена, але має бути попередньо узгоджена або приблизно рівною.
5.2.4 Дозволено залучення союзних організацій, проте їх участь та роль мають бути обумовлені в IC та узгоджені OOC. | Усна/Сувора догана лідерам
Примітка: Потрібна згода обох основних сторін конфлікту.
5.2.5 Забити RP-стрілу може лише лідер або його заступник. | Усна/Сувора догана лідеру
5.2.6 Прийняти RP-стрілу може лише лідер або його заступник. | Усна/Сувора догана лідеру
5.2.7 Заборонено висувати завідомо нереальні або принизливі вимоги під час переговорів.

5.3 Проведення стріли
5.3.1
Фракції зобов’язані дотримуватися попередніх домовленостей (про кількість учасників, зброю, місце тощо) або умов сторони, що ініціює стрілу (якщо вони були прийняті). | Усна/Сувора догана лідеру
Примітка: Кількість учасників має відповідати домовленостям.
5.3.2 Дозволено використання будь-якої RP-доступної зброї та амуніції (якщо інше не обумовлено).
5.3.3 Заборонено виходити з гри під час перестрілки. | Demorgan 90 хвилин
5.3.4 Заборонено пересування на транспорті під час активних переговорів та перестрілки (крім початкового прибуття/від'їзду). | Demorgan 35 хвилин

5.4 Ставки та наслідки
5.4.1
Лідери мають право робити ставки на результат стріли (за взаємною згодою).
Примітка: Можливі ставки — гроші, ресурси, зброя, зміна дипломатії, передача бізнесу/території (за правилами сервера) тощо.
5.4.2 Лідер має право відмовитись від ставки.
5.4.3 Стороні, що програла (якщо були ставки), заборонено уникати виконання домовленостей. | Сувора догана лідеру + примусове виконання домовленостей адміністрацією.
Примітка: Виконання домовленостей має бути здійснене протягом 24 годин.

6. Правила війни за графіті

Війна за графіті —активність, що проходить кілька разів на день за розкладом сервера. У активності беруть участь кримінальні фракції. За відведений час фракція, яка замалює найбільшу кількість графіті, отримує винагороду.

6.1 Заборонено укладати тимчасові союзи спеціально для цієї активності. | Сувора догана лідерам
6.2 Під час активної події члени кримінальних організацій повинні бути одягнені у кольори своєї фракції (переважна більшість елементів одягу). | Demorgan від 120 хвилин
Примітка: Бронежилет не вважається елементом одягу при оцінці дрес-коду.
6.3 Дозволяється без IC причин під час війни за графіті атакувати гравця, який належить іншій конкуруючій банді/мафії в зоні активності.
Примітка: Дозволено атакувати гравця, який безпосередньо зафарбовує графіті або знаходиться поруч зі зброєю. Якщо гравець стоїть біля графіті без зброї/агресивних намірів — перша атака заборонена (слід дати попередження/вимогу піти).
6.4 Під час події діють усі загальні правила сервера (NonRP Drive, DB, PG тощо).
 
Останнє редагування модератором:
Статус
Закрита.
Зверху