Статус
Закрита.

Vincent_Milf

New member
Червона Адміністрація
ВЗХ (Війна за Хамери)

ВЗХ — це ООС-захід, під час якого кримінальні організації намагаються викрасти броньовані автомобілі "Hummer" (Хамери) з території електростанції, а державні структури (LSPD, NG, FIB, LSSD) намагаються їм запобігти.
Мета кримінальних організацій — викрасти та доставити якомога більше Хамерів до спеціальної точки здачі.
Мета державних організацій — не допустити викрадення техніки та утримати її на території заходу.




Основна інформація:
  • Формат заходу: ООС (Out Of Character)
  • Час проведення:19:00
    • Середа: Мафії / LSPD + NG + FIB
    • Четверг: Банди / LSPD + NG + FIB
    • Субота: Мафії / Банди (між собою)
  • Учасники: Банди, Мафії, LSPD, NG, LSSD, FIB.
  • На території електростанції з’являються два Хамери.
  • Івент триває 60 хвилин або до моменту, коли буде викрадено або утримано 10 Хамерів.
  • Для утримання Хамера (державними структурами) необхідно зберігати його на території ВЗХ протягом 5 хвилин безперервно.
Пояснення території ВЗХ: Межі заходу визначаються зовнішнім парканом, що оточує Електростанцію. Усе, що знаходиться всередині цього периметру, вважається територією ВЗХ.




Загальні правила:

1.1. Заборонено брати участь без відповідного одягу (форми) своєї фракції. | Demorgan 15-60 хвилин.
1.2. Активна зона бойових дій — виключно територія електростанції (ВЗХ).
Примітка: Заборонено вести вогонь з-за меж території ВЗХ по гравцях всередині, або з території ВЗХ по гравцях поза нею. | Demorgan 15-60 хвилин.
1.3. Максимальна кількість учасників від усіх кримінальних фракцій сумарно - 30 гравців.
Примітка: Враховуються унікальні гравці.
1.4. Максимальна кількість учасників від державних фракцій: NG — 20 гравців, LSPD — 20 гравців, FIB — 20 гравців, LSSD — 20 гравців (залежно від того, які фракції беруть участь згідно з розкладом).
Примітка: Якщо загальна кількість гравців від однієї зі сторін (держ. або крайм) перевищує встановлений ліміт, гравці, що спричинили перевищення, отримують покарання. | Demorgan 30-60 хвилин.
1.5. Заборонено використовувати снайперські гвинтівки. | Demorgan 15-60 хвилин.
1.6. Заборонено блокувати в'їзди на територію електростанції транспортом. | Demorgan 15-60 хвилин.
1.7. Правила заходу набирають чинності з 18:00 (підготовчий час, сама активність о 19:00).
1.8. Переміщення на будь-якому транспорті (крім Хамерів заходу) на внутрішній території ВЗХ заборонене. | Demorgan 15-60 хвилин.
Виняток: Хамери, що є об'єктом заходу.
Примітка: Дозволяється руйнувати сітчастий паркан для проїзду Хамера.
1.9. Стрільба з особистих або фракційних гелікоптерів (не тих, що є об'єктом заходу) по учасниках ВЗХ заборонена. | Demorgan 15-60 хвилин.
1.10. Заборонено залучати до участі або звертатися за допомогою до громадських фракцій (EMS, Weazel News, Адвокати) або цивільних осіб без фракцій. | Demorgan 60 хвилин.
1.11. Викликати EMS на територію ВЗХ під час активної фази заходу заборонено. | Demorgan 30 хвилин.
1.12. Заборонено займати дахи будівель або конструкцій, доступ до яких можливий лише за допомогою повітряної техніки. | Demorgan 60 хвилин.
1.13. Заборонено перешкоджати руху Хамера після того, як він покинув територію ВЗХ та рухається до точки здачі (для держ. структур). | Demorgan 60 хвилин.
1.14. Заборонено наближатися до місць збору/баз інших фракцій перед заходом з метою розвідки. | Demorgan 30 хвилин.
1.15. Заборонені образи та будь-які форми знущань (IC та OOC) під час заходу та до нього. | Mute 15-60 хвилин / Demorgan 15-60 хвилин.
1.16. Заборонено стріляти по учаснику, який вже сів у Хамер (якщо він не стріляє у відповідь). Також заборонено сідати в Хамер, якщо по тобі ведеться активний вогонь. | Demorgan 60 хвилин.
1.17. Повторне правило (див. 1.2). Заборонено стріляти по гравцях, які перебувають поза територією ВЗХ, знаходячись на території ВЗХ. | Demorgan 60 хвилин.
1.18. Повторне правило (див. 1.2). Заборонено стріляти по гравцях (учасниках ВЗХ), перебуваючи поза територією ВЗХ. | Demorgan 60 хвилин.
1.19. Заборонено залишати територію ВЗХ після входу на неї з метою уникнення бою.
Пояснення: Після входу на територію ВЗХ гравець автоматично вважається учасником заходу. У разі самовільного виходу за межі цієї території під час активного бою, інші учасники, які перебувають на ВЗХ, мають право відкрити вогонь по ньому.
1.20. Заборонено використання будь-яких анімацій, крім стандартних бойових. | Demorgan 15-30 хвилин.
Виняток: Дозволено використання анімації "Свист" для подачі сигналів.
1.21. Заборонено використання дисбалансної зброї ближнього бою, такої як: електрошокери (тайзери), біти, сокири, а також кулаки, якщо у супротивника є вогнепальна зброя. | Demorgan 30-60 хвилин.
Примітка: Під дисбалансною зброєю мається на увазі зброя, яка дає несправедливу перевагу в бою або порушує баланс гри в контексті заходу.

Правила участі кримінальних організацій

2.1. Заборонено перебувати на території ВЗХ до офіційного початку заходу (до 19:00). | Demorgan 15 хвилин.
2.2. Заборонено утримувати викрадений Хамер поза територією ВЗХ (наприклад, відвезти на базу і там чекати). | Demorgan 60 хвилин + анулювання захоплення Хамера.
Виняток: Короткочасний виїзд для ремонту Хамера з негайним поверненням до точки здачі.

Правила участі державних фракцій

3.1.Заборонено перебувати на території ВЗХ без службової форми. | Demorgan 60 хвилин.
3.2.Заборонено проводити обшуки, видавати рівні розшуку, використовувати наручники, тазери (крім випадків грубого порушення правил сервера гравцем), а також використовувати нефракційну зброю. | Demorgan 30 хвилин.
3.3 Заборонено використовувати наркотичні речовини для отримання переваги. | Demorgan: 60 хв.
3.4 Заборонено використовувати стаціонарну зброю, встановлену на фракційному транспорті (наприклад, кулемети на Insurgent). | Demorgan: 60 хв.
 
Останнє редагування:
Статус
Закрита.
Зверху