ВЗХ (Війна за Хамери)
ВЗХ — це ООС-захід, під час якого кримінальні організації намагаються викрасти броньовані автомобілі "Hummer" (Хамери) з території електростанції, а державні структури (LSPD, NG, FIB, LSSD) намагаються їм запобігти.
Мета кримінальних організацій — викрасти та доставити якомога більше Хамерів до спеціальної точки здачі.
Мета державних організацій — не допустити викрадення техніки та утримати її на території заходу.
ВЗХ — це ООС-захід, під час якого кримінальні організації намагаються викрасти броньовані автомобілі "Hummer" (Хамери) з території електростанції, а державні структури (LSPD, NG, FIB, LSSD) намагаються їм запобігти.
Мета кримінальних організацій — викрасти та доставити якомога більше Хамерів до спеціальної точки здачі.
Мета державних організацій — не допустити викрадення техніки та утримати її на території заходу.
Основна інформація:
- Формат заходу: ООС (Out Of Character)
- Час проведення:19:00
- Середа: Мафії / LSPD + NG + FIB
- Четверг: Банди / LSPD + NG + FIB
- Субота: Мафії / Банди (між собою)
- Учасники: Банди, Мафії, LSPD, NG, LSSD, FIB.
- На території електростанції з’являються два Хамери.
- Івент триває 60 хвилин або до моменту, коли буде викрадено або утримано 10 Хамерів.
- Для утримання Хамера (державними структурами) необхідно зберігати його на території ВЗХ протягом 5 хвилин безперервно.
Загальні правила:
1.1. Заборонено брати участь без відповідного одягу (форми) своєї фракції. | Demorgan 15-60 хвилин.
1.2. Активна зона бойових дій — виключно територія електростанції (ВЗХ).
1.3. Максимальна кількість учасників від усіх кримінальних фракцій сумарно - 30 гравців.Примітка: Заборонено вести вогонь з-за меж території ВЗХ по гравцях всередині, або з території ВЗХ по гравцях поза нею. | Demorgan 15-60 хвилин.
1.4. Максимальна кількість учасників від державних фракцій: NG — 20 гравців, LSPD — 20 гравців, FIB — 20 гравців, LSSD — 20 гравців (залежно від того, які фракції беруть участь згідно з розкладом).Примітка: Враховуються унікальні гравці.
1.5. Заборонено використовувати снайперські гвинтівки. | Demorgan 15-60 хвилин.Примітка: Якщо загальна кількість гравців від однієї зі сторін (держ. або крайм) перевищує встановлений ліміт, гравці, що спричинили перевищення, отримують покарання. | Demorgan 30-60 хвилин.
1.6. Заборонено блокувати в'їзди на територію електростанції транспортом. | Demorgan 15-60 хвилин.
1.7. Правила заходу набирають чинності з 18:00 (підготовчий час, сама активність о 19:00).
1.8. Переміщення на будь-якому транспорті (крім Хамерів заходу) на внутрішній території ВЗХ заборонене. | Demorgan 15-60 хвилин.
Виняток: Хамери, що є об'єктом заходу.
1.9. Стрільба з особистих або фракційних гелікоптерів (не тих, що є об'єктом заходу) по учасниках ВЗХ заборонена. | Demorgan 15-60 хвилин.Примітка: Дозволяється руйнувати сітчастий паркан для проїзду Хамера.
1.10. Заборонено залучати до участі або звертатися за допомогою до громадських фракцій (EMS, Weazel News, Адвокати) або цивільних осіб без фракцій. | Demorgan 60 хвилин.
1.11. Викликати EMS на територію ВЗХ під час активної фази заходу заборонено. | Demorgan 30 хвилин.
1.12. Заборонено займати дахи будівель або конструкцій, доступ до яких можливий лише за допомогою повітряної техніки. | Demorgan 60 хвилин.
1.13. Заборонено перешкоджати руху Хамера після того, як він покинув територію ВЗХ та рухається до точки здачі (для держ. структур). | Demorgan 60 хвилин.
1.14. Заборонено наближатися до місць збору/баз інших фракцій перед заходом з метою розвідки. | Demorgan 30 хвилин.
1.15. Заборонені образи та будь-які форми знущань (IC та OOC) під час заходу та до нього. | Mute 15-60 хвилин / Demorgan 15-60 хвилин.
1.16. Заборонено стріляти по учаснику, який вже сів у Хамер (якщо він не стріляє у відповідь). Також заборонено сідати в Хамер, якщо по тобі ведеться активний вогонь. | Demorgan 60 хвилин.
1.17. Повторне правило (див. 1.2). Заборонено стріляти по гравцях, які перебувають поза територією ВЗХ, знаходячись на території ВЗХ. | Demorgan 60 хвилин.
1.18. Повторне правило (див. 1.2). Заборонено стріляти по гравцях (учасниках ВЗХ), перебуваючи поза територією ВЗХ. | Demorgan 60 хвилин.
1.19. Заборонено залишати територію ВЗХ після входу на неї з метою уникнення бою.
1.20. Заборонено використання будь-яких анімацій, крім стандартних бойових. | Demorgan 15-30 хвилин.Пояснення: Після входу на територію ВЗХ гравець автоматично вважається учасником заходу. У разі самовільного виходу за межі цієї території під час активного бою, інші учасники, які перебувають на ВЗХ, мають право відкрити вогонь по ньому.
1.21. Заборонено використання дисбалансної зброї ближнього бою, такої як: електрошокери (тайзери), біти, сокири, а також кулаки, якщо у супротивника є вогнепальна зброя. | Demorgan 30-60 хвилин.Виняток: Дозволено використання анімації "Свист" для подачі сигналів.
Примітка: Під дисбалансною зброєю мається на увазі зброя, яка дає несправедливу перевагу в бою або порушує баланс гри в контексті заходу.
Правила участі кримінальних організацій
2.1. Заборонено перебувати на території ВЗХ до офіційного початку заходу (до 19:00). | Demorgan 15 хвилин.
2.2. Заборонено утримувати викрадений Хамер поза територією ВЗХ (наприклад, відвезти на базу і там чекати). | Demorgan 60 хвилин + анулювання захоплення Хамера.
Виняток: Короткочасний виїзд для ремонту Хамера з негайним поверненням до точки здачі.
Правила участі державних фракцій
3.1.Заборонено перебувати на території ВЗХ без службової форми. | Demorgan 60 хвилин.
3.2.Заборонено проводити обшуки, видавати рівні розшуку, використовувати наручники, тазери (крім випадків грубого порушення правил сервера гравцем), а також використовувати нефракційну зброю. | Demorgan 30 хвилин.
3.3 Заборонено використовувати наркотичні речовини для отримання переваги. | Demorgan: 60 хв.
3.4 Заборонено використовувати стаціонарну зброю, встановлену на фракційному транспорті (наприклад, кулемети на Insurgent). | Demorgan: 60 хв.
Останнє редагування: