Закон "Про Екстрену Медичну Службу в штаті Сан-Андреас" [EMS]

Статус
Закрита.

Shema

Member
Червона Адміністрація
Кожен громадянин штату Сан-Андреас без винятку має право на кваліфіковану медичну допомогу та послуги медичних закладів.

Глава I. Загальні положення

Стаття 1. Екстрена медична служба (EMS), підпорядковується уряду і контролюється ним, в особі Губернатора, Віце-губернатора штату і керівництва Департаменту охорони здоров'я.

Стаття 2. Кожен громадянин може звернутися до відповідного органу контролю зі скаргою на роботу Emergency Medical Services (EMS), а органи, своєю чергою, зобов'язані розглянути та відреагувати на цю скаргу.

Стаття 3. Emergency Medical Services (EMS) та її значення:
ч. 1. Emergency Medical Services (EMS) - є службою невідкладної медичної допомоги, які надають медичні послуги, забезпечують надання першої допомоги потерпілому та транспортування до медичного закладу. Ця служба проводить перевірки, загальні державні заходи та вакцинації.

Стаття 4. Програма державних гарантій надання громадянам медичної допомоги:
ч. 1. Первинна медико-санітарна допомога, у тому числі долікарська, лікарська та спеціалізована.
ч. 2. Спеціалізована медична допомога, високотехнологічна медична допомога, що є частиною спеціалізованої медичної допомоги.
ч. 3. Швидка медична допомога, у тому числі швидка спеціалізована.
ч. 4. Паліативна медична допомога в медичних організаціях.
ч. 5. Уповноважений федеральний орган виконавчої влади, що здійснює функції з контролю та нагляду у сфері охорони здоров'я, у порядку, встановленому Урядом.

Стаття 5. Доступність та якість медичної допомоги:
ч. 1. Наданням медичною організацією гарантованого обсягу медичної допомоги відповідно до державних гарантій безоплатного надання громадянам медичної допомоги.
ч. 2. Можливістю безперешкодного та безоплатного використання медичним працівником засобів зв'язку або транспортних засобів для перевезення пацієнта до найближчої медичної організації у випадках, що загрожують його життю та здоров'ю.
ч. 3. Оснащенням медичних організацій обладнанням для надання медичної допомоги з урахуванням особливих потреб інвалідів та інших груп населення з обмеженими можливостями здоров'я.

Стаття 6. Інформація про фактори, що впливають на здоров'я:
ч. 1. Громадяни мають право на одержання достовірної та своєчасної інформації про чинники, що сприяють збереженню здоров'я або чинять на нього шкідливий вплив, включаючи інформацію про санітарно-епідеміологічне благополуччя району проживання, стан довкілля.

Стаття 7. Право на охорону здоров'я та медичну допомогу:
ч. 1. Право на охорону здоров'я забезпечується охороною довкілля, створенням безпечних умов праці, сприятливих умов праці, побуту, відпочинку, виховання і навчання громадян, виробництвом і реалізацією продуктів харчування відповідної якості, якісних, безпечних і доступних лікарських препаратів, а також наданням доступної та якісної медичної допомоги.
ч. 2. Отримання консультацій лікарів-спеціалістів.
  • захист відомостей, що становлять лікарську таємницю.
  • сеанс психологічної консультації та психотерапії.
  • відмова від медичного втручання.
  • відшкодування шкоди, заподіяної здоров'ю під час надання йому медичної допомоги.
  • допуск до нього адвоката або законного представника для захисту своїх прав.
Стаття 7.1 Термін дії медичних карт дорівнює 14 днями з моменту виписки співробітником Emergency Medical Services (EMS).

Стаття 8. Юрисдикція дії Emergency Medical Services (EMS):
ч. 1. Співробітники Emergency Medical Services (EMS) повинні діяти на всій території штату Сан-Андреас.

Глава II. Основні обов'язки і права співробітників Emergency Medical Services (EMS)

Стаття 9. Напрямки діяльності співробітників Emergency Medical Services (EMS):
ч. 1. Діяльність співробітників Emergency Medical Services за такими основними напрямами.
  • негайний виїзд на виклики, що надходять.
  • забезпечення інфекційної безпеки.
  • забезпечення правильного зберігання, обліку та списання лікарських препаратів.
  • підвищення свого професійного рівня, удосконалення практичних навичок.
  • інформування вищого начальства про всі надзвичайні події.
  • проведення заходів, з метою зниження кількості надзвичайних подій і спалахів епідемій та інфекцій.
  • надання допомоги людині на прохання представників силових держструктур, без зловживання цим правилом з боку співробітників.
  • проведення експертиз, зазначених у Главі 3, відповідно до своєї кваліфікації.
  • проведення перевірок у держ. структурах.
  • проведення перевірок у клубах, компаніях тощо. Спрямовані на поліпшення безпеки у сфері охорони здоров'я.
Стаття 10. Негайний виїзд на виклики, що надходять:
ч. 1. Співробітники Екстреної Медичної Служби (EMS) зобов'язані забезпечувати негайний виїзд на виклики, що надходять, після їхнього надходження та прибуття на місце події в межах встановленого часового нормативу, що дорівнює 10 хвилинам.

Стаття 11. Дотримання прав громадян у сфері охорони здоров'я та забезпечення пов'язаних з цими правами державних гарантій:
ч. 1. Заходи з охорони здоров'я повинні проводитися на основі визнання, дотримання і захисту прав громадян.
ч. 2. Держава забезпечує громадянам охорону здоров'я незалежно від статі, раси, віку, національності, мови, наявності захворювань, станів, походження, майнового і посадового становища, місця проживання, ставлення до релігії, переконань, належності до громадських об'єднань та від інших обставин.
ч. 3. Держава гарантує громадянам захист від будь-яких форм дискримінації, зумовленої наявністю у них будь-яких захворювань.

Стаття 12. Забезпечення інфекційної безпеки:
ч. 1. Співробітники Emergency Medical Services (EMS) зобов'язані забезпечувати інфекційну безпеку, дотримуючись правил санітарно-гігієнічного та протиепідемічного режиму.
ч. 2. У разі виявлення джерела інфекційної або епідемічної інфекції, повідомити про надзвичайну ситуацію та закрити об'єкт (пацієнта) на карантин.

Стаття 13. Права співробітників Emergency Medical Services (EMS):
  • використовувати різні доступні законні методи для забезпечення виконання встановлених обов'язків.
  • проведення заходів, з метою зниження кількості надзвичайних подій та спалахів епідемій та інфекцій.
  • здійснювати фото-, відео- та аудіозапис у процесі виконання своєї роботи.
  • проникати в приміщення, якщо там перебуває виклик, оскільки громадянин, роблячи виклик, дає згоду на проникнення на територію співробітниками.
  • подавати позови до суду для розв'язання питань із хибними викликами.
  • викликати правоохоронні органи, якщо на місці виклику відбувається порушення законів.
  • здійснення санітарно-протиепідемічних (профілактичних) заходів.
  • здійснення заходів щодо запобігання та раннього виявлення захворювань, зокрема запобігання соціально значущим захворюванням і боротьби з ними.
  • проведення профілактичних та інших медичних оглядів, диспансеризації, диспансерного спостереження відповідно до законодавства штату Сан-Андреас

Глава III. Медична експертиза та медичний огляд

Стаття 14. Медична експертиза:
ч. 1. Види медичних експертиз.
  • експертиза тимчасової непрацездатності.
  • медико-соціальна експертиза;
  • медико-соціальна експертиза.
  • військово-лікарська експертиза.
  • судово-медична та судово-психіатрична експертизи.
  • експертиза професійної придатності та експертиза зв'язку захворювання з професією.
  • експертиза якості медичної допомоги.

Глава IV. Невідкладна медична допомога та перевірка

Стаття 15. Нормативи Emergency Medical Services (EMS):
  • Співробітники медичної служби мають 10 хвилин, щоб відповісти та прибути на виклик, що надійшов.
  • Співробітнику заборонено відмовлятися від прийнятого виклику.
  • Співробітникові заборонено відмовлятися від прохання в наданні медичної допомоги.
  • Служба має денну (обов'язкову) і нічну (необов'язкову) зміни, ціни і режим змін встановлюються відповідним Статусом.
Стаття 16. Відповідальність, контроль, нагляд:
ч. 1. Керівництво, контроль, нагляд за діяльністю EMS здійснює: Головний лікар та його заступники, Завідувач відділення та його заступники, адміністрація лікарні (відділ HAD), Віцегубернатор і Губернатор.
ч. 2. Органи державної влади, посадові особи організацій несуть відповідальність за забезпечення реалізації гарантій та дотримання прав і свобод у сфері охорони здоров'я, встановлених цим Законом.
ч. 3. Невиконання або неналежне виконання своїх обов'язків чи робота проти діяльності Emergency Medical Services (EMS), тягне за собою відповідальність, передбачену законодавством у випадку, що спричинив смерть.

Стаття 17. Соціальна захищеність громадян у разі втрати здоров'я:
ч. 1. Соціальна захищеність громадян у разі втрати здоров'я забезпечується шляхом встановлення та реалізації правових, економічних, організаційних, медико-соціальних та інших заходів, що гарантують соціальне забезпечення, у тому числі шляхом коштів держави.

Стаття 18. Основними принципами охорони здоров'я є:
ч. 1. Додержання прав громадян у сфері охорони здоров'я та забезпечення пов'язаних з цими правами державних гарантій.
  • Пріоритет інтересів пацієнта при наданні медичної допомоги.
  • Соціальна захищеність громадян у разі втрати здоров'я.
  • Доступність і якість медичної допомоги.
  • Недопустимість відмови в наданні медичної допомоги.
  • Пріоритет профілактики у сфері охорони здоров'я.
  • Дотримання лікарської таємниці.
Примітка: Співробітник EMS має право відмовити в наданні допомоги пацієнтам, у разі якщо.
  • пацієнт проявляє образливе ставлення в бік співробітника EMS, а також перебуває в неадекватному стані. При цьому випадок не повинен бути екстреним.
  • присутній фактор загрози життю співробітника EMS.
  • пацієнт не в змозі оплатити медичні послуги. При цьому випадок не повинен бути екстреним.
Стаття 19. Дотримання прав громадян у сфері охорони здоров'я та забезпечення пов'язаних із цими правами державних гарантій:
ч. 1. Заходи з охорони здоров'я повинні проводитися на основі визнання, дотримання і захисту прав громадян та відповідно до загальновизнаних принципів і норм міжнародного права.
ч. 2. Держава забезпечує громадянам охорону здоров'я незалежно від статі, раси, віку, національності, мови, наявності захворювань, станів, походження, майнового і посадового становища, місця проживання, ставлення до релігії, переконань, належності до громадських об'єднань та від інших обставин.
ч. 3. Держава гарантує громадянам захист від будь-яких форм дискримінації, зумовленої наявністю у них будь-яких захворювань.
ч. 4. Уповноважені співробітники Emergency Medical Services (EMS) мають право видавати рецепти на придбання та зберігання лікарських препаратів, які можуть містити наркотичні речовини, громадянам.

Стаття 20. Пріоритет інтересів пацієнта під час надання медичної допомоги:
ч. 1. Дотримання етичних і моральних норм, а також шанобливого і гуманного ставлення з боку медичних працівників та інших працівників медичної організації.
ч. 2. Надання медичної допомоги пацієнту з урахуванням його фізичного стану та з дотриманням за можливості культурних і релігійних традицій пацієнта.
ч. 3. Організації надання медичної допомоги пацієнту з урахуванням раціонального використання його часу.

Стаття 21. Дотримання лікарської таємниці:
ч. 1. Відомості про факт звернення громадянина за наданням медичної допомоги, стан його здоров'я та діагноз, інші відомості, отримані під час його медичного обстеження та лікування, становлять лікарську таємницю.
ч. 2. Не допускається розголошення відомостей, що становлять лікарську таємницю, зокрема після смерті особи, особами, яким вони стали відомі під час навчання, виконання трудових, посадових, службових та інших обов'язків, за винятком випадків, встановлених частинами 3 і 4 цієї статті.
ч. 3. За письмовою згодою громадянина або його законного представника допускається розголошення відомостей, що становлять лікарську таємницю.
ч. 4. З метою здійснення уповноваженими федеральними органами виконавчої влади контролю за виконанням особами, яких визнано хворими на наркоманію або які споживають наркотичні засоби чи психотропні речовини без призначення лікаря або нові потенційно небезпечні психоактивні речовини, покладеного на них під час призначення адміністративного покарання судом обов'язку пройти лікування від наркоманії, діагностику, профілактичні заходи та (або) медичну реабілітацію.
Примітка: Результати перевірок медичних карт і наркотичної залежності, виявленої під час медичної, прокурорської перевірки, можуть бути озвучені співробітникам уряду в особі Губернатора, Віцегубернатор, прокурора і керівного складу державної структури, що перевіряється.
ч. 5. З метою інформування органів внутрішніх справ про надходження пацієнта, щодо якого є достатні підстави вважати, що шкоду його здоров'ю заподіяної внаслідок протиправних дій.

Стаття 22. Заборони
ч. 1. Співробітникам Emergency Medical Services (EMS) заборонено порушувати Статут організації, не підкорятися вимогам керівного складу, недбало ставитися до своєї роботи, не виїжджати на виклик у разі потреби, встановлювати свої денні та нічні тарифи на лікарські препарати, використовувати особистий транспорт на виїзд з метою надання першої медичної допомоги.
ч. 2. Відмовляти в наданні медичної допомоги відповідно до програми державних гарантій надання громадянам медичної допомоги та стягнення плати за її надання медичною організацією.
ч. 3. Медична допомога в екстреній формі надається медичною організацією та медичним працівником громадянину невідкладно.
ч. 4. За порушення передбачених частинами ч. 1, ч. 2 і ч. 3 цієї статті вимог медичні організації та медичні працівники несуть відповідальність відповідно до Законодавства штату Сан-Андреас.
ч. 5. У разі, якщо співробітник Emergency Medical Services (EMS) не зміг надати допомогу через наказ старшого складу, відповідальність несе той, хто віддав наказ.

Глава V. Санітарна епідеміологічна та пожежна служба

Стаття 23. Загальне положення:
ч. 1. За санітарно-епідеміологічний добробут населення штату Сан-Андреас відповідає спеціальний відділ санітарно-епідеміологічної станції (PSID) Emergency Medical Services (EMS).
ч. 1.1. Нагляд за дотриманням пожежної безпеки штату Сан-Андреас здійснює відділ пожежної безпеки (DES) Emergency Medical Services (EMS).
ч. 2. За здоров'я населення штату Сан-Андреас в окрузі Блейн відповідає лікарня округу Блейн, іменована як: Sandy Shores Medical Center.
ч. 3. Співробітники відділу PSID контролюють перебіг клінічних випробувань нових лікарських препаратів, вироблених фармацевтичними компаніями, зареєстрованими в реєстрі штату, з подальшим наданням звіту в мерію.
Примітка: На підставі результатів клінічних випробувань, отриманих від відділу PSID, Мерія в особі Віце-губернатора і Губернатора видає висновок на ім'я фармацевтичної компанії та її керівника про успішне/не успішне проходження випробувань.
ч. 4. Співробітники відділу PSID контролюють перебіг клінічних випробувань нових лікарських препаратів, вироблених фармацевтичними компаніями, зареєстрованими в реєстрі штату, з подальшим наданням звіту Голові Emergency Medical Services (Головному Лікарю).
ч. 5. На підставі результатів клінічних випробувань, отриманих від відділу PSID, Голова Emergency Medical Services (Головний Лікар) видає висновок на ім'я фармацевтичної компанії та її керівника про успішне/неуспішне проходження випробувань, заздалегідь отримавши схвалення від Уряду.
Примітка: висновок має бути завірений печаткою Головою Emergency Medical Services (Головним Лікарем) і Мерією.

Стаття 24. Обов'язки співробітників відділу PSID/DES:
ч. 1. Співробітники відділу PSID зобов'язані здійснювати виїзд під час медичної, санітарно-епідеміологічної, прокурорської перевірки для перевірки наявності та дійсності медичних карток у співробітників державних структур.
ч. 2. Під час медичної, прокурорської перевірки співробітники відділу PSID зобов'язані провести огляд співробітників організації, що перевіряється, на наявність ознак наркотичної залежності, за умови виявлення яких співробітник PSID зобов'язаний повідомити Голову або Заступника Голови організації в разі їхнього запиту.
ч. 2.1. Під час пожежної перевірки співробітники відділу DES зобов'язані провести огляд приміщень організації, що перевіряється, на дотримання ними вимог пожежної безпеки, у разі виявлення яких співробітник DES зобов'язаний повідомити Голову або Заступника Голови організації в разі їхнього запиту.
ч. 3. У разі виявлення симптомів або видимих ознак наркозалежності чи інших захворювань повинні виписати направлення для проведення тестування на наявність наркозалежності або взяття аналізів, а також лікування (чи то наркозалежність, чи то будь-яка інша виявлена хвороба).
ч. 4. Співробітники відділу PSID/DES зобов'язані здійснювати виїзд для проведення освітніх лекцій для співробітників державних установ.
ч. 5. Співробітники PSID/DES зобов'язані приїжджати на перевірку/лекцію тільки в робочий час державної структури, для якої проводиться перевірка/лекція, а також у неробочий час у разі проведення позапланових перевірок.
ч. 6. Після завершення медичних, санітарно-епідеміологічних, прокурорських перевірок, освітніх лекцій керівництво PSID/DES зобов'язане сформувати висновок про проведення перевірки/лекції та надіслати його будь-яким доступним чином на адресу Мерії до 23:59 поточного дня.
Примітка 1: подання звітності до Мерії здійснюється керівництвом відділу на яке було покладено обов'язок.
Примітка 2: графік планових санітарно-епідеміологічних та пожежних перевірок встановлює Служба Охорони Здоров'я, яку очолює Голова Служби Охорони Здоров'я.

Стаття 25. Права співробітників відділу PSID
ч. 1. Співробітники мають право проводити лекції в кожній державній організації не більше двох разів на тиждень, згідно з датою і часом у постанові Мерії в особі Губернатора, Віце-губернатора або Глави Департаменту охорони здоров'я.
ч. 2. На час проведення медичної, санітарно-епідеміологічної, пожежної перевірки, прокурорської перевірки, а також освітньої лекції співробітники відділу PSID, Головний лікар і його заступники мають право перебувати на закритій території, де ведуться такі перевірки/лекції.
ч. 3. Співробітників відділу PSID, Головного лікаря або заступників, не мають право вигнати або відмовити в проведенні перевірки/лекції.
Виняток: співробітник PSID, Головний лікар або його заступники діє всупереч чинному Законодавству штату Сан-Андреас.
ч. 4. Співробітники відділу PSID можуть приїхати на перевірку/лекцію в кількості від двох осіб.
ч. 5. Співробітники відділу PSID вправі запросити медичну карту співробітника організації, що перевіряється, і його ідентифікаційний знак або посвідчення під час проведення медичної/прокурорської перевірки.
ч. 6. Головний лікар або його заступники, за вказівкою або за згодою Губернатора, Віце-губернатора або Голови Департаменту Охорони Здоров'я, можуть призначати медичні перевірки державних служб і організацій.
Примітка 1: Під час перевірки співробітники відділу PSID перевіряють загальний стан здоров'я співробітників, наявність медичних карток і наркозалежності; Перевіряють будівлі всіх державних служб і організацій на наявність різного роду порушень і відхилень від норми згідно з регламентом.
Примітка 2: Під час перевірки, співробітники відділу DES перевіряють дотримання організацією вимог пожежної безпеки; Перевіряють будівлі всіх державних служб і організацій на наявність різного роду порушень і відхилень від норми згідно з регламентом.
Примітка 3: Співробітники екстреної медичної служби, під час проведення медичних перевірок або перевірок будівлі, мають доступ на об'єкт, що перевіряється, у супроводі співробітників організації, що перевіряється.

Стаття 26. Вирішення спорів і конфліктів:
ч. 1. У разі, якщо співробітник відділу PSID надав неправдиву інформацію про результати обстеження або огляду, він понесе покарання, передбачене Законодавством штату Сан-Андреас.
ч. 2. У разі, якщо співробітник державної структури, що перевіряється, відмовляється надавати ідентифікаційний знак за першою вимогою, здавати експрес-тест на наявність наркотичної залежності, надавати медичну картку під час медичної, прокурорської перевірки співробітникам PSID Emergency Medical Services (EMS), цей співробітник повинен бути відсторонений від виконання своїх посадових обов'язків. Згідно з трудовим кодексом, а також може бути накладено адміністративний штраф у розмірі 35.000$.
ч. 3. За вирішення конфліктних ситуацій, що виникають під час медичних, санітарно-епідеміологічних, прокурорських перевірок, а також освітніх лекцій, відповідальність несе як Губернатор, Віцегубернатор, Генеральний Прокурор, так і Керівник організації, що перевіряється.
ч. 4. У разі якщо державна організація відмовляється проходить санітарно-епідеміологічну або пожежну перевірку, на організацію може бути накладено штраф у розмірі до 200.000$.

Глава VI. Права Уряду штату Сан-Андреас

Стаття 28. Губернатор, Віце-губернатор штату Сан-Андреас вправі здійснювати будь-які види перевірок Emergency Medical Services (EMS), а також залучати до таких перевірок співробітників PSID у разі потреби.

Стаття 29. Під час перевірки роботи Emergency Medical Services (EMS), Губернатор, Віце-губернатор має право відстороняти/звільняти, відправляти на переатестацію співробітників Emergency Medical Services (EMS).

Стаття 30. Глава департаменту охорони здоров'я має право видавати сертифікати якості на лікарські та інші препарати, що пройшли клінічні випробування в Emergency Medical Services (EMS).

Стаття 31. Глава департаменту охорони здоров'я, контролює всі зареєстровані фармацевтичні компанії, внесені до реєстру організацій і підприємств штату Сан-Андреас.

Стаття 32. Глава департаменту охорони здоров'я, має право відмовити у видачі будь-яких дозвільних документів приватним компаніям на створення та ведення фармацевтичної і медичної діяльності.

Стаття 33. Глава департаменту охорони здоров'я, має право відкликати видані сертифікати та припинити їх дію.

Стаття 34. Глава департаменту охорони здоров'я, має право доповнювати перелік медичних препаратів до реєстру ліцензованих препаратів, які успішно пройшли клінічні випробування в Emergency Medical Services (EMS).

Стаття 35. Регламенти і графік проведення медичних, санітарно-епідеміологічних перевірок, освітніх лекцій складається Губернатором, Віце-губернатором і Головою департаменту охорони здоров'я.

Стаття 36. Внутрішні регламенти, пов'язані з ціновою політикою Emergency Medical Services (EMS), повинні бути затверджені Урядом, в особі Державного Скарбника спільно з Головою Департаменту Муніципальних утворень.

Глава VII. Правовий захист співробітника Екстреної Медичної Служби

Стаття 37. Гарантії правового захисту співробітника Екстреної медичної служби
ч. 1. Співробітник Екстреної Медичної Служби, виконуючи службові обов'язки, перебуває під захистом держави.
ч. 2. Державний захист життя і здоров'я, честі та гідності співробітника Екстреної Медичної Служби та членів його сім'ї, а також майна, що належить йому та членам його сім'ї, від злочинних посягань у зв'язку з виконанням службових обов'язків здійснюється в порядку, встановленому законодавством.
ч. 3. Під час виконання співробітником Екстреної Медичної Служби службових обов'язків не допускаються його привід, затримання, особистий обшук і обшук його речей, а також обшук особистого і використовуваного ним транспорту. Крім випадків, коли через свій наркотичний, психічний чи інший інший стан незаконні дії співробітника Екстреної Медичної Служби становлять безпосередню загрозу життю оточуючих людей, а також за наявності ордера правомочної особи, рішення суду або в разі вчинення ним злочину.

Стаття 38. Відповідальність співробітника Екстреної Медичної Служби
ч. 1. Співробітник Екстреної Медичної Служби незалежно від займаної посади несе відповідальність за свої дії (бездіяльність).
ч. 2. За протиправні дії (бездіяльність) співробітник Екстреної Медичної Служби несе відповідальність, встановлену Законом.
ч. 3. Шкода, заподіяна громадянам та організаціям протиправними діями (бездіяльністю) співробітника Екстреної Медичної Служби під час виконання ним службових обов'язків, підлягає відшкодуванню.
 
Останнє редагування модератором:
Статус
Закрита.
Зверху