Важливо Правила пограбувань та викрадень

Статус
Закрита.

Vincent_Milf

New member
Червона Адміністрація
Правила пограбувань та викрадень

Загальні положення
1.1 Заборонено Під час пограбування/викрадення спиратися на правила ігрових зон (ЗЗ, GZ). | Деморган від 60 хвилин.
1.2 Грабувати/викрадати гравців можуть тільки учасники офіційних кримінальних організацій. | Деморган від 60 хвилин.
1.3 Усі учасники пограбування/викрадення повинні бути у фракційному одязі (з переважанням кольору фракції) та масці, що закриває обличчя. | Деморган від 60 хвилин.
Виняток: На території гетто дозволено грабувати без маски.
1.4 Заборонено залишати гру/входити в АФК під час активного пограбування/викрадення. | Деморган від 120 хвилин.
Виняток: OOC-згода всіх учасників ситуації.
1.5 Заборонено грабувати та викрадати, не маючи при собі вогнепальної зброї (в руках) та маски. | Деморган від 60 хвилин.
1.6 Заборонено здійснювати пограбування та викрадення в інтер'єрах (магазини, АЗС, офіси тощо), крім будинків (див. Розділ 7). | Деморган від 90 хв.
1.7 Заборонено вбивати жертву пограбування/викрадення без вагомої IC причини. | Деморган від 60 хвилин.
Примітка: IC причиною для вбивства може бути: образа злочинців жертвою, непристойні дії, спроба втечі, розпізнання особи злочинця жертвою, пряма заява жертви про намір повідомити держ. структури, спроба налякати розправою.
1.8 Заборонено грабувати/викрадати гравців у людних місцях (біля казино, мерії, лікарень тощо) та на центральних вулицях міста. | Деморган від 60 хвилин.
1.9 Заборонено викликати будь-які спецслужби (поліцію, медиків, таксі тощо) з подальшою метою їх пограбування/викрадення. | Деморган від 120 хвилин.
1.10 Заборонено змушувати людину вийти з інтер'єру (магазину, будинку тощо) для пограбування/викрадення. | Деморган від 90 хв.
Виняток: Дозволено вимагати від покупців покинути магазин 24/7 або амуніцію під час її функціонального пограбування.
1.11 Заборонено вимагати у жертви продати/передати будь-яке майно (автомобіль, нерухомість, бізнес). | Деморган від 60 хвилин.
1.12 Заборонено вимагати у жертви (якщо це держслужбовець) використання державної хвилі (/dep) для передачі інформації. | Деморган від 90 хвилин.
1.13 Жертві пограбування та викрадень заборонено використовувати OOC засоби комунікації (Discord, Teams тощо) для виклику підкріплення або інформування інших гравців про ситуацію. | Деморган від 120 хвилин / Ban.
1.14 Заборонено вбивати/грабувати/викрадати співробітників EMS, водіїв та пасажирів рейсових автобусів, пожежників, таксистів та механіків під час виконання ними службових обов'язків/викликів. Також заборонено викликати їх з метою скоєння щодо них кримінальних дій. | Деморган від 120 хвилин.
Виняток: Дозволено викрадати лідера/заступника EMS.
Виняток: Дозволено викрадати лідера/заступника Weazel News.
Примітка: Дозволено грабувати кур'єрів 3 рівня (на особистому транспорті під час доставки).
Примітка: Дозволено грабувати інкасаторів.
Уточнення: Якщо інкасаторів 2 або більше в авто, вони мають право чинити збройний опір грабіжникам (керуючись правилами PG).
1.15 Заборонено грабувати магазини 24/7 та амуніції, аптеки у складі менше ніж 2 людини. | Деморган від 60 хвилин.
Примітка: Обидва гравці повинні перебувати всередині магазину та мати при собі вогнепальну зброю під час пограбування.
1.16 Порушення правил викрадення однією зі сторін (за підтвердженням адміністрації) може мати такі наслідки:
  • Порушення з боку викрадачів: Силовим структурам дозволяється почати штурм для звільнення заручника(-ів).
  • Порушення з боку силових структур: Викрадачі мають право вбити заручника(-ів). Government може накласти штрафні санкції на фракцію-порушника, Прокуратура може ініціювати перевірку.
  • Серйозні порушення: Грубі порушення правил або зловживання ними можуть призвести до покарання лідера фракції-порушника на розсуд адміністрації.
1.17 Дозволено проводити додаткові відігравання з жертвою (допит, залякування, приниження в рамках RP) виключно під час викрадення, а не звичайного пограбування.
LOS_SANTOS.jpg
6d2d3d1d6a08aadc.jpg
18e46086b44c5faf.jpg

Правила пограбувань
2.1 Пограбування для членів банд та мафій дозволені лише через функціонал меню сервера (G)
2.2 Заборонено вимагати у жертви зняти гроші з банківського рахунку. | Деморган від 60 хвилин.
2.3 Заборонено залишати жертву у стяжках/наручниках після завершення пограбування. | Деморган від 60 хвилин усім учасникам.
2.4 Мінімальна кількість грабіжників повинна бути вдвічі більшою за кількість жертв, але не менше 2 осіб. | Деморган від 30 хвилин.
Примітка: Дозволяється грабувати в районі Ghetto 1 на 1 за наявності вогнепальної зброї в обох сторін.
2.5 Мінімальна кількість грабіжників при переслідуванні одного водія інкасатора — 4 і більше осіб та 2 транспортних засоби.
Примітка: При переслідуванні інкасатора з метою пограбування, грабіжники зобов'язані вести вогонь по автомобілю або створити перешкоду для його подальшого руху (блокування дороги).
2.6 Обов'язково повноцінно відігравати процес пограбування (/me, /do). | Деморган від 60 хвилин.
2.6.1 При пограбуванні має бути мінімум 4 змістовних відігравання з використанням команд /me /do. | Деморган від 10 хвилин.
Примітка: Діалоги та вимоги дозволено озвучувати в голосовий чат.
2.7 Заборонені будь-які додаткові дії та відігравання з жертвою під час пограбування, окрім самого процесу обшуку та вилучення цінностей. | Деморган від 60 хвилин.
Примітка: Змушувати говорити фрази, використовувати анімації (крім необхідних для обшуку, напр., руки за голову), знущатися тощо.

Правила викрадень для Crime
3.1 Дозволено викрадати з метою викупу з 12:00 до 01:00. | Деморган від 40 хвилин / WARN.
3.1.1 Метою викрадення є отримання викупу, цінної IC-інформації (через допит), або приниження/залякування жертви в рамках RP-моделі (без надмірного NonRP).
Примітка: У разі виходу за рамки RP-моделі (MG, PG, NonRP дії), викрадення може бути зупинене адміністрацією з видачею покарань.
3.2 Одній злочинній організації дозволено проводити не більше 5 викрадень з метою викупу на добу, з кулдауном 2 години між кожним викраденням.| Деморган від 60 хвилин учасникам третього і наступних викрадень / -10 балів Лідеру.
Примітка: Фракція, яка здійснила 5 викрадень з викупом протягом доби, не може того ж дня брати участь у викраденнях з викупом, організованих іншими фракціями.
3.3 Дозволено залучати до викрадення союзну фракцію.
Примітка: Викрадення, проведене спільно з союзниками, зараховується обом фракціям як одне з денного ліміту.
3.4 Мінімальна кількість викрадачів повинна бути вдвічі більшою за кількість жертв, але не менше 5 осіб. | Деморган від 30 хвилин / WARN.
3.5 Заборонено тримати жертву на титульному районі своєї фракції, в маєтках інших сімей/банд, на дахах будівель та в інших місцях, де її важко знайти/штурмувати. | Деморган від 40 хвилин.
3.6 Максимальний викуп за держ. осіб та інших гравців:
  • За гравця ворожої фракції (не лідер/заст.) - $20,000
  • За лідера/заступника ворожої фракції (банда/мафія) – $50,000
  • Губернатор/Віце-Губернатор - $150,000 / $100,000
  • Лідер/заступник LSPD/NG/FIB/LSSD - $150,000 / $100,000
  • Лідер/заступник EMS - $150,000 / $100,000
  • Лідер/заступник Weazel News - $100,000 / $100,000
3.7 Заборонено викрадати цивільних гравців (без фракції) з метою отримання викупу. | Деморган від 60 хвилин.
3.8 Обов’язково відігравати процес викрадення (застосування сили, надягання мішка/стяжок, транспортування тощо). | Деморган від 30 хвилин / WARN.
3.9 Дозволено викрадати лідера ворогуючої фракції з метою викупу за бізнес/територію (з обов'язковим схваленням RP-ситуації адміністрацією).
Примітка: Не частіше одного разу на тиждень від одного лідера.
3.10 Весь процес викрадення (від початку до кінця) має бути записаний на відео хоча б одним з учасників. | Деморган від 60 хвилин усім учасникам та -15 балів лідеру (якщо відео відсутнє).
Примітка: Якщо викрадают заступника/лідера він також повинен мати фіксу.
3.11 Заборонена nonRP поведінка / провокації держ. структур під час переговорів (наприклад, використання образливих анімацій біля місця перекриття). | Деморган / WARN.
3.12 Дозволено запитати про ранг жертви (якщо це держслужбовець) через /do після викрадення.
Примітка: Не можна використовувати цю інформацію IC до моменту її отримання. Заборонено заздалегідь вимагати або відбирати посвідчення для визначення рангу.
3.13 Дозволені відігравання зміни зовнішності жертви (стрижка, фарбування волосся, легкий грим для імітації побоїв) — ефект діє 24 години IC. | Ban від 1-го дня (за NonRP/жорстокі зміни).
Примітка: Викрадачі оплачують усі витрати, якщо зміна відбувається у відповідному закладі (перукарня).
3.14 Викрадачі зобов’язані надати докази того, що заручник живий та у відносній безпеці (наприклад, через /d, телефонний дзвінок заручника перемовнику). | В іншому випадку — дозволяється штурм.
3.15 Заборонено вимагати повного зняття оточення силовими структурами. | Дозволяється штурм.
Примітка: Дозволено вимагати «зелений коридор» - безпечний прохід/проїзд на певну відстань.
3.16 Заборонено вимагати, щоб перемовник вивіз єдиного заручника з місця утримання. | Дозволяється штурм.
3.17 Дозволено вимагати зелений коридор на відстань не більше 1 км. | Дозволяється штурм (якщо вимога перевищена).
Примітка: Допустима похибка ±200 м. Відстань вимірюється за допомогою мітки в авто.
3.18 Перемовник від держ. структур має увійти в контакт (через /d або прибути на місце) протягом 15 хвилин після отримання запиту від викрадачів. | -10 балів Лідеру держ. структури.
3.19 Якщо вимоги не висунуті або є некоректними/незрозумілими протягом 20 хвилин після початку переговорів — можливий штурм.
3.20 Вимоги викрадачів обговорюються 1 раз і не можуть кардинально змінюватися після узгодження. | Дозволяється штурм.
Виняток: Якщо початкову вимогу неможливо виконати з об'єктивних причин, її можна змінити після обговорення з перемовником.
3.21 Після озвучення всіх вимог викрадачі повинні це чітко підтвердити.
Приклад: «Це всі наші вимоги», «Більше вимог немає».
3.22 Якщо мета викрадення — отримати інформацію, дозволений силовий допит (див. Главу 4).
Примітка: Необхідно відіграти доведення до больового порогу.
Приклад відігрування:
[Викрадачі]: /do Чи досягнуто граничного порогу болю у заручника?
[Жертва]: /try Так.
Заборонено погрожувати діями сексуального характеру.
Приклад забороненого: «посадити на пляшку»
Дозволено ставити від 1 до 3 ключових запитань для отримання інформації.
Незалежно від кількості питань, жертва зобов'язана правдиво відповісти хоча б на одне з них після досягнення больового порогу.

Допит (в рамках викрадення)
4.1 Метою допиту є отримання певної IC-інформації у викраденої особи. | Demorgan від 60 хвилин, -15 балів Лідеру (якщо допит безцільний).
4.2 Проводити допит дозволено лише учасникам фракції з рангу 7+.
4.3 Мінімальна кількість учасників при допиті – 5 осіб (включаючи тих, хто охороняє).
4.4 Можна поставити до 10 запитань для отримання інформації.
4.5 Кількість запитань бажано повідомити заздалегідь.
4.6 Відповіді жертви мають бути конкретними і розгорнутими (наскільки це можливо в RP-ситуації).
4.7 Усі питання бажано нумерувати для зручності відіграшу.
4.8 Заборонено ставити однакові питання або ставити OOC-питання через /do.
4.9 Тривалість активної фази допиту (без урахування перерв) — не більше 60 хвилин.
4.10 Заборонено використовувати MG-інформацію під час формулювання питань або оцінки відповідей.
4.11 Якщо гравець (жертва) відмовляється від RP під час допиту (ігнорує питання, не реагує на відігравання) — він підлягає покаранню за ухилення від RP.
4.12 Заборонено загрожувати або імітувати дії сексуального характеру.
4.13 У разі втрати свідомості жертвою (нокаут) — допит припиняється, жертву слід привести до тями або звільнити/передати медикам.
4.14 Заборонено користуватися Discord або іншими OOC-засобами для отримання підказок під час допиту.
4.15 Допустимі відігравання психологічного та фізичного тиску (удари, залякування) лише через текст (/me, /do).
Заборонено відігравати відрізання частин тіла, тяжкі каліцтва або торкатися релігійних/національних тем в образливій формі.
4.16 Після досягнення больового порогу (перевірка через /try: "/try довів заручника до больового порогу?") — жертва не може брехати на ключові питання.
4.17 Перевірка больового порогу можлива приблизно на 3-му, 6-му та 9-му питанні.
4.18 Жертва зобов'язана говорити правду на одне ключове питання після успішного відіграшу досягнення больового порогу.
4.19 Усі відповіді жертви мають бути логічними в рамках RP, без PG/MG.
4.20 Жертву можна вбити лише у випадку, якщо вона передала критично важливу секретну інформацію, розголошення якої загрожує організації викрадачів (з відповідним відіграшем мотиву).
Після смерті жертва забуває всі обставини викрадення та допиту (правило CK).
4.21 Після ліквідації жертви обов’язково потрібно відіграти позбавлення від тіла (сховати, закопати, втопити тощо). | Demorgan від 60 хвилин, -15 балів лідеру.
У разі ігнорування — покарання за ухилення від RP.

Правила для жертви
5.1 Якщо по вашому автомобілю відкрили тривалий вогонь і грабіжників значно більше (удвічі і більше), ви зобов'язані зупинитися, щоб уникнути NonRP Drive / PG. | Деморган 35 хвилин.
5.2 Якщо був викрадений лідер / заступник фракції, він зобов'язаний вести повний відеозапис з моменту викрадення до завершення ситуації. | Деморган 90 хвилин / -5 балів Лідеру (якщо відео відсутнє).
Примітка: Відеозапис необхідно зберігати 48 год, мінімальна якість відео 720p, на відеозаписі має бути чітко чути звук гри та автора, у разі необхідності адміністрація має право зробити запит відкату, гравцям необхідно якнайшвидше надати його, однак, не пізніше 24 годин.

Правила Викупу
6.1 Сторона, яка проводить викуп (зазвичай держ. структури), зобов'язана виконувати обґрунтовані та узгоджені умови викрадачів (наприклад, надати викуп, забезпечити тимчасовий безпечний відхід). | -10 балів Лідеру держ. структури.
Пояснення: Дозволено вимагати тимчасове скасування патрулів у районі та надання "зеленого коридору" на відстань не більше 1 км від місця передачі викупу/звільнення заручника. Час відліку (зазвичай 45-60 секунд безпечного відходу) починається з моменту від'їзду викрадачів.
6.2 Силовим структурам заборонено починати штурм або атакувати викрадачів, якщо життю заручника загрожує безпосередня небезпека (наприклад, він під прицілом). | -10 балів Лідеру держ. структури, що ініціювала атаку.
6.3 Напад/штурм дозволяється, якщо вимоги викрадачів є неадекватними, нездійсненними або порушують правила сервера/викрадень.
6.4 Дозволяється використання "жучків" для відстеження з відповідним детальним RP-відіграванням їх встановлення (на гроші, заручника, транспорт тощо) до моменту передачі викупу.

7. Правила пограбування будинків
7.1. Пограбування будинків дозволено лише учасникам офіційних кримінальних організацій. | Деморган від 60 хвилин.
7.2. Мінімальна кількість учасників для пограбування будинку – 3 особи. | Деморган від 60 хвилин усім учасникам.
7.3. Усі учасники пограбування будинку повинні бути у фракційному одязі та масці, що закриває обличчя. | Деморган від 60 хвилин.
7.4. Заборонено грабувати будинки державних службовців, які перебувають при виконанні службових обов'язків (якщо це відомо IC). | Деморган від 90 хвилин.
7.5. Заборонено грабувати будинки в Зелених Зонах (ЗЗ). | Деморган від 60 хвилин.
7.6. Пограбування будинку має здійснюватися з використанням функціоналу сервера (якщо такий передбачено) або з детальним RP-відіграванням злому, проникнення та пошуку цінностей.
7.6.1. При пограбуванні будинку має бути мінімум 5 змістовних відігравань з використанням команд /me /do, що описують процес. | Деморган від 30 хвилин.
7.7. Якщо власник будинку або інші мешканці перебувають вдома під час пограбування, вони вважаються жертвами пограбування, і до них застосовуються відповідні правила пограбувань/викрадень (див. розділи 1, 2, 5).
7.8. Заборонено безпідставно вбивати власника будинку або мешканців під час пограбування. Дозволено зв'язати або знешкодити їх для забезпечення безпеки грабіжників. | Деморган від 60 хвилин. (застосовуються правила пункту 1.7)
7.9. Максимальна сума або кількість цінностей, які можна винести з будинку, визначається функціоналом сервера або має бути обґрунтована RP-логікою (невеликі цінні речі, готівка). Заборонено вимагати передачі нерухомості або автомобілів.
7.10. Заборонено залишатися в будинку після завершення пограбування з метою утримання його як "бази" або для тривалого переховування. | Деморган від 60 хвилин.
7.11. Заборонено грабувати один і той самий будинок частіше, ніж один раз на 48 годин реального часу. | Деморган від 90 хвилин усім учасникам повторного пограбування.
7.12. Заборонено використовувати баги або недоліки ігрової механіки для проникнення в будинок або отримання неправомірної переваги. | Ban від 3 до 30 днів.
7.13. Весь процес пограбування будинку (від підготовки до відходу) має бути записаний на відео хоча б одним з учасників. | Деморган від 60 хвилин усім учасникам та -15 балів лідеру (якщо відео відсутнє).
7.14. При реагуванні правоохоронних органів на виклик про пограбування будинку, ситуація переходить у розряд активного злочину, і застосовуються відповідні правила поведінки для обох сторін (перестрілка, переговори, можливе викрадення мешканців як заручників).
 
Останнє редагування:
Статус
Закрита.
Зверху