Правила війни за території (Капти)
1. Основні правила
1. Основні правила
1.1 У війні за територію (капти) можуть брати участь лише 2 банди.
- Мінімальна кількість учасників на капті — 5.
- Максимальна кількість учасників на капті — 15.
Виняток: За взаємною OOC-згодою лідерів двох банд кількість учасників може бути більшою.
Примітка: Якщо у сторони захисту недостатньо людей для максимальної кількості, вони можуть з'явитися у меншій кількості (але не менше 5).
Примітка: Якщо учасників від однієї зі сторін менше трьох — цій стороні зараховується технічна поразка (AFK капт).
1.2 Війна за територію може проводитися як із ворожими, так і з союзними (або нейтральними) бандами.
1.3 Сторона захисту повинна дотримуватися умов (кількість учасників, місце), встановлених стороною атаки під час функціонального "забиву" війни.
Примітка: Використання закурів, бронежилетів, бинтів тощо регулюється умовами, встановленими стороною, що здійснює напад. Сторона, яка обороняється, зобов’язана дотримуватись установлених умов.
1.4 Після закінчення капту обидві сторони отримують функціональне КД (cooldown) на 30 хвилин для оголошення нової війни ("забиву").
1.5 Війна за територію "забивається" функціонально тільки з 16:00 до 22:00. | Скасування атаки / Відкат території / КД 120 хвилин на "забив".Примітка: Атакуюча сторона (що "забивала" капт) отримує 60 хвилин КД на "забив" саме цієї території.
Примітка: Заборонено "забивати" війну за територію з 18:00 до 20:00 (час проведення ВЗХ).
Виняток: Дозволено влаштувати війну під час ВЗХ та ВЗГ за обопільною OOC-згодою.
1.6 Заборонено трансфер складу (масовий перехід гравців) з метою посилення перед каптами. | Відсторонення від каптів/бізварів/війн сімей від 3-х днів / Відкат території.Виняток: Дозволено влаштувати війну під час ВЗХ, якщо протилежна фракція не є учасником ВЗХ згідно з розподілом (Pool).
1.7 Заборонено влаштовувати рейди на банду за 30 хвилин до початку її капту. | -10 балів лідеру рейдуючої фракції.
1.8 Учасники капту повинні бути одягнені в яскраво виражений колір своєї банди (мінімум 50% всього одягу). | Деморган / -5 балів лідеру.
1.9 Заборонена образлива поведінка до, під час і після капту (SoundPad, образи в чат/голос тощо). | Мут / Деморган / -5 балів лідеру.Примітка: Верхній одяг (куртки, футболки, сорочки) обов'язково має бути кольору банди та не бути повністю прихованим бронежилетом чи іншими предметами.
Примітка: Нижній одяг (штани, шорти) має бути нейтрального кольору або кольору банди.
1.10 Заборонено обхід функціональних обмежень будь-яким способом (використання багів гри/сервера). | Відсторонення від каптів/бізварів/війн сімей від 3-х днів.
1.11 Дозволяється викрадати лідера ворожої банди з метою викупу за територію (з обов'язковим схваленням RP-ситуації).
1.12 Капти дозволено проводити у Понеділок/Середу/П'ятницю/Неділю.Примітка: У банд має бути активна ворожа дипломатія.
Виняток: В інші дні лише за обопільною OOC-згодою обох лідерів.
Примітка: У дні, не призначені для каптів, сторона захисту має право відмовити, якщо їй не підходять умови "забивання".
1.13 Одна банда може провести тільки 3 атаки і 3 захисти на день.Примітка: Війна за територію за обопільною згодою повинна бути задокументована у спеціальному каналі CRIME Discord із зазначенням усіх умов "забиву" на два капти (атака-захист) та погоджена обома сторонами.
Виняток: За згодою обох сторін дозволено проводити обоюди.
1.14 Заборонено прибирати зброю з рук під час бою, щоб її зберегти (бій рахується активним, навіть коли вас обстрілюють, а ви ховаєтеся за укриттям). | Деморган.
1.15 Заборонено використовувати сторонні програми, що дають перевагу над іншими гравцями (чіти, скрипти тощо).
1.15.1 Забороняється використання редуксів, що містять видалені або замінені текстури. | Відсторонення гравця на 3 дні / Відкат бізнесу / -5 балів лідеру.[/B]Примітка: Якщо в складі буде виявлений гравець, який використав заборонені програми та брав участь у капті, — відбувається відкат території.
1.16 Заборонено заходити на територію війни (в маркер) пізніше ніж через 2 хвилини після появи чекпоінта. | Відсторонення гравця на капти/бізвари/війну сімей від 3-х днів / Відкат території / -5 балів лідеру.
1.17.1 Співробітникам державних структур заборонено затримувати гравців, які готуються до капту, за 30 хвилин до початку війни за територію.
1.17.2 Сторона атаки зобов'язана наступати з ціллю перемогти у захопленні до закінчення таймеру, а стороні захисту, заборонено уникати/втікати від перестрілки після наступу сторони атаки. | Відкат території.
1.18 Учасники капту зобов'язані мати відеозапис своїх дій на капті з моменту входу в маркер. Запис потрібно зберігати 72 годин і надавати за запитом адміністрації або після перемоги у спеціальному каналі Discord. | Деморган / Відсторонення гравця на капти/бізвари/війну сімей від 3-х днів.Виняток: Якщо учасник банди навмисно провокує ("байтить") державні структури для розваги (необхідний повний відеозапис інциденту для надання адміністрації).
Мінімальна якість відео: 720p
Обов'язкові умови: HUD, звук гри, запис голосового чату Discord або інших програм, якщо вони використовуються для координації.
1.19 Заборонено брати участь у бізварі персонажам з ігровим рівнем нижче 2. | Попередження / Відсторонення гравця на 3 дні.Примітка: Відсутність трьох або більше записів від команди — відкат території.
Примітка: Заборонено монтаж записів, додавання ефектів, що спотворюють зображення, видалення звуків тощо.
1.20 Заборонено руйнувати динамічні перешкоди (паркани, об'єкти), які можуть не прогрузитися у супротивника і суттєво вплинути на хід бою. | Відкат території.
1.21 Заборонено "забивати" капт під час проведення рейду на одну з банд-учасниць.
1.22 Заборонено використовувати сторонні модифікації анімацій (походки) під час капту.Примітка: Дозволено "забивати" капт через 15 хвилин після офіційного закінчення рейду.
Примітка: Заборонені простріли крізь стіни (які можливі за використання графічних модифікацій та багу дистанції), використання CTRL та різних стилів ходи, баг перекату, слайди, стрільба з Q, крутилка та інші дії, що призводять до ненормальної поведінки модельки персонажу.
1.23 Заборонено вбивати/завдавати шкоди супротивникам крізь текстури (суцільні стіни, паркани, об'єкти). | Відсторонення гравця на капти/бізвари/війну сімей на 5 днів / Відкат території.
1.24 Заборонено продаж територій між бандами.Виняток: Дозволено стріляти крізь не суцільні паркани (сітка, грати) або інші об'єкти з явними просвітами.
1.24.1 Заборонені будь-які OOC-угоди про "зливи"/програші бізнесів/територій. | Зняття обох лідерів + відкат.Виняток: З дозволу Куратора / Заступника Головного Куратора (ЗГК) / Головного Куратора Crime (ГС Crime).
1.25 Під час участі у війні за територію учасники мають бути в офіційному Discord-каналі своєї фракції. | -5 балів лідеру.
1.26 Заборонено "антикапт" (втручання третіх фракцій/гравців у капт двох банд). | Деморган / Блокування від 3-х днів.
1.27 За грубі чи систематичні порушення правил каптів куратор або головний слідкуючий має право відсторонити гравців від участі в них на певний термін.Примітка: Будь-яка силова агресія щодо складу капту до його початку і протягом 15 хвилин після його завершення з боку третіх осіб заборонена.
1.28 При відкаті території за рішенням адміністрації, зброя, здобута під час цього капту, вилучається зі складу вигравшої сторони та передається програвшій.Примітка: Якщо у гравця систематично відсутня реєстрація шкоди (попадань) або виявлено навмисне погіршення інтернет-з'єднання (лаги), він може бути відсторонений.
1.29 Заборонено не з'являтися на "забитий" капт (віддавати територію AFK). | -15 балів лідеру.Примітка: Вилучається лише зброя, отримана від супротивника під час конкретного капту.
1.30 Заборонено очікувати сторону атаки біля її респауну з метою завдання шкоди до закінчення таймера підготовки до капту. | Перегравання/Відкат території.
1.31 Дозволено "каптити" (атакувати) тільки сусідні квадрати. Діагональні "капти" заборонені. | -5 балів лідеру / Відкат території.
1.32 Дозволено "забивати" капт через нейтральну територію відповідно до карти територій (якщо це передбачено механікою сервера).
1.33 Заборонено використовувати дахи будівель під час капту. | Відкат капту.Примітка: Квадрати замороженої банди або банди, у якої RP-день, вважаються нейтральними для проходу.
1.34 Заборонено забігати в будь-який інтер'єр під час активної фази капту. | Відкат території.
1.35 Квадрати замороженої банди вважаються нейтральними.
1.36 Дозволено відкривати вогонь по противнику тільки після закінчення таймера підготовки (наприклад, після 09:30 на таймері капту).Примітка: Якщо квадрати нейтральні, через них дозволяється проходити для атаки наступних квадратів.
Перегравання
2.1 Перегравання війни за територію призначається Куратором / Заступником Головного Куратора (ЗГК) / Головним Куратором (ГК) Криміналу.
2.2 Після призначення перегравання війни за територію учасники капту зобов'язані повернути зброю, яку вони залутали у програвшої банди.
2.3 Перегравання війни за територію має бути домовлено за взаємною згодою обох сторін.Примітка: Зброя вилучається зі складу кураторами / Куратором/ЗГК/ГК.
Примітка: У випадку, якщо на складі фракції немає повернутої зброї, вилучається еквівалент у матеріалах.
2.4 Перегравання війни за територію проводиться на тих самих умовах (кількість, місце), що й попередній капт.Примітка: На домовленість щодо перегравання обом сторонам надається 48 годин.
Примітка: Якщо перегравання війни за територію не відбулося у встановлений термін через відмову однієї зі сторін, лідер цієї сторони може отримати покарання.
2.5 Територія, за яку призначено перегравання, прирівнюється до замороженої. "Забивати" її, окрім як для перегравання, заборонено. | Скасування "забиву" / Відкат квадрата.
2.6 Лідер фракції, з вини якого стався відкат території, зобов'язаний повернути програвшій стороні еквівалент амуніції, витраченої на той капт, протягом 48 годин. | -10 балів лідеру.
Примітка: Якщо лідер не зміг відшкодувати амуніцію відповідно до правил, після отримання -10 балів, він зобов'язаний повернути амуніцію протягом наступних 48 годин, інакше можливі більш суворі санкції.
Останнє редагування: