Статус
Закрита.

Vincent_Milf

New member
Червона Адміністрація
Правила війни за бізнеси

1. Основні правила

1.1 У війні за бізнеси (бізварі) можуть брати участь лише 2 мафії.
  • Мінімальна кількість учасників на бізварі — 5.
  • Максимальна кількість учасників на бізварі — 15.
Виняток: За взаємною OOC-згодою лідерів двох мафій дозволено брати участь більшій кількості гравців.
Примітка: Якщо у сторони захисту недостатньо людей для максимальної кількості (14), вона може з'явитися в меншій кількості (але не менше 6).
Примітка: Якщо кількість учасників на бізварі від однієї зі сторін менша за 3 — цій стороні зараховується технічна поразка (AFK бізвар).

1.2 Війна за бізнеси може проводитися як між ворожими, так і між союзними (або нейтральними) мафіями.

1.3 Сторона захисту повинна дотримуватися умов (кількість учасників, місце), встановлених стороною атаки під час функціонального "забиву" війни.
Примітка: Використання закурів, бронежилетів, бинтів тощо регулюється умовами, встановленими стороною, що здійснює напад. Сторона, яка обороняється, зобов’язана дотримуватись установлених умов.
1.4 Після завершення бізвару обидві сторони отримують функціональне КД (cooldown) на 30 хвилин для оголошення наступної війни (забиву).
Примітка: Атакуюча сторона (що забивала бізвар) отримує 60 хвилин КД на функціональне оголошення війни саме цьому бізнесу.
Примітка: Наступний бізвар будь-якій зі сторін можна забивати лише через 60 хвилин після закінчення попереднього.

1.5 Війна за бізнес має бути забита функціонально суворо з 16:00 до 22:00. | Скасування атаки / Відкат бізнесу / КД 120 хвилин на забив.
Примітка: Заборонено забивати бізнес-вар у часовий проміжок з 18:30 до 20:00 (час проведення ВЗХ).
Виняток: Дозволено провести бізвар під час ВЗХ та ВЗГ за обопільною OOC-згодою.
Виняток: Дозволено провести бізвар під час ВЗХ та ВЗГ, якщо протилежна фракція не є учасником ВЗХ згідно з розподілом (Pool).

1.6 Заборонено трансфер складу (масовий перехід гравців) з метою посилення перед бізварами. | Відсторонення від каптів/бізварів/війни сімей на 3 дні / Відкат бізнесу.
Уточнення: Від останнього зіграного капту/бізвару має пройти не менше 4 днів.
1.7 Заборонено проводити рейди на мафію за 30 хвилин до початку її бізвару. | -10 балів Лідеру.

1.8 Учасники бізвару повинні бути одягнені у фракційний одяг з переважанням кольору своєї мафії. | Деморган / -5 балів Лідеру.
Примітка: Верхній (торс, куртки) та нижній одяг (штани, шорти) мають переважно відповідати кольору мафії.

1.9 Заборонена образлива поведінка (включаючи SoundPad, образи в чат/голос) до, під час та після бізвару. | Мут / Деморган / -5 балів лідеру.

1.10 Заборонено обхід функціональних обмежень будь-яким способом (використання багів гри/сервера). | Відсторонення від каптів/бізварів/війни сімей на 3 дні.

1.11 Дозволено викрадати лідера ворожої мафії з метою викупу за бізнес (з обов'язковим схваленням RP-ситуації).
Примітка: У мафій має бути активна ворожа дипломатія.

1.12 Війну за бізнеси дозволено проводити лише у Вівторок/Четвер/Суботу/Неділю.
Виняток: В інші дні — лише за обопільною OOC-згодою обох лідерів.
Примітка: У дні, що не є стандартними для бізварів, сторона захисту має право відмовити, якщо їй не підходять умови.
Примітка: Бізвар за спільною згодою має бути задокументований у спеціальному каналі CRIME Discord із зазначенням умов "забиву" на два бізнес-вари (атака-захист) та погоджений обома сторонами.

1.13 Одна мафія може провести максимум 3 атаки і 3 захисти на день.
Виняток: За згодою обох сторін дозволено проводити обоюди.

1.14 Заборонено прибирати зброю з рук під час бою з метою її збереження (бій вважається активним, навіть якщо по вас стріляють, а ви перебуваєте за укриттям). | Деморган.

1.15 Заборонено використовувати сторонні програми, що дають перевагу над іншими гравцями (чіти, скрипти тощо).
Примітка: Якщо у складі буде виявлено гравця, який використовував заборонене ПЗ і брав участь у останніх бізварах — проводиться відкат бізнесу.
1.15.1 Забороняється використання редуксів, що містять видалені або замінені текстури. | Відсторонення гравця на 3 дні / Відкат бізнесу / -5 балів лідеру.

1.16 Заборонено заходити на територію війни (в маркер) пізніше ніж через 2 хвилини після появи чекпоінту. | Відсторонення гравця на 3 дні / Відкат бізнесу / -5 балів Лідеру.

1.17 Сторона атаки зобов'язана наступати з ціллю перемогти у захопленні до закінчення таймеру, а стороні захисту, заборонено уникати/втікати від перестрілки після наступу сторони атаки. | Відкат бізнесу.

1.18 Співробітникам держструктур заборонено затримувати гравців, які готуються до бізвару (збираються біля території, їдуть на місце) за 30 хвилин до його початку. | Деморган від 60 хвилин.
Виняток: Якщо учасник кримінальної організації навмисно провокує держслужбовців — необхідна повна відеофіксація інциденту з боку держслужбовця.

1.19 Учасники бізвару зобов'язані мати відеозапис своїх дій із моменту входу в маркер до завершення війни. Зберігати запис потрібно 72 годин. Надати запис потрібно в спеціальний канал Discord після виграного бізвару або за вимогою Адміністрації протягом 12 годин. | Деморган / Відсторонення гравця на 3 дні.
  • Мінімальна якість відео — 720p.
  • Обов'язкова наявність: HUD, звук гри та голосовий чат (Discord або інше, якщо використовується для координації).
Примітки:
  • Відсутність трьох або більше записів від команди — відкат бізнесу.
  • Систематична відсутність записів у гравця може призвести до блокування його акаунта.
  • Заборонено монтувати відео, накладати ефекти, що спотворюють картинку, прибирати звук тощо.
  • Заборонено використовувати SoundPad або інші програми для накладання сторонніх звуків під час бізвару.
1.20 Заборонено брати участь у бізварі персонажам з ігровим рівнем нижче 5. | Попередження / Відсторонення гравця на 3 дні.
1.21 Заборонено руйнувати динамічні перешкоди (паркани, об'єкти), які можуть не прогрузитися у супротивника і вплинути на результат бою. | Відкат бізнесу.

1.22 Заборонено забивати бізвар під час проведення рейду на одну з мафій-учасниць.
Примітка: Дозволено забивати бізвар через 15 хвилин після офіційного закінчення рейду.

1.23 Заборонено використовувати сторонні модифікації анімацій (походку тощо) під час бізвару.
Примітка: Заборонені простріли крізь стіни (які можливі за використання графічних модифікацій та багу дистанції), використання CTRL та різних стилів ходи, баг перекату, слайди, стрільба з Q, крутилка та інші дії, що призводять до ненормальної поведінки модельки персонажу.

1.24 Заборонено вбивати/завдавати шкоди супротивникам крізь текстури (суцільні стіни, паркани, об'єкти). | Відсторонення гравця на 5 днів / Відкат бізнесу.
Виняток: Дозволено стріляти крізь не суцільні паркани (сітка, грати) або інші об'єкти з просвітами.

1.25 Заборонено продаж бізнесів між мафіями.
Виняток: З дозволу Головного Слідкуючого за Crime (ГС Crime).

1.25.1 Заборонені будь-які OOC-домовленості на "зливи"/програші бізнесів. | Зняття обох лідерів + відкат бізнесу.

1.26 Під час участі в бізварі учасники зобов'язані перебувати в офіційному Discord-каналі своєї фракції. | -5 балів Лідеру.

1.27 Заборонені будь-які перешкоди проведенню бізвару з боку третіх осіб/фракцій. | Деморган / Блокування від 3 днів.
Примітка: Будь-яка силова агресія проти складу бізвару до його початку і протягом 15 хвилин після його закінчення заборонена.

1.28 За грубі або систематичні порушення правил бізварів куратор або головний слідкуючий може відсторонити гравця від участі в них на певний термін.
Примітка: Якщо у гравця систематично відсутня реєстрація пострілів (попадань) або виявлено навмисне погіршення інтернет-з'єднання (лаги), ГС Мафій може відсторонити його від бізварів.

1.29 При відкаті бізнесу за рішенням ГС Мафій/Адміністрації, зброя, здобута під час цього бізвару (залутана), вилучається зі складу вигравшої сторони та передається програвшій.
Примітка: Вилучається лише зброя, отримана від супротивника під час конкретного бізвару.

1.30 Заборонено не з'являтися на забитий бізвар (AFK). | -5 балів Лідеру.

1.31 Заборонено використовувати анімації для підйому на перешкоди/об'єкти/будівлі, не призначені для цього (climb bug).
Виняток: Дозволено перелазити через стандартні паркани та невисокі перешкоди.

1.32 Заборонено очікувати сторону атаки біля її респауну з метою завдання шкоди до закінчення таймера підготовки. | Перегравання / Відкат бізнесу.

1.33 Заборонено використання дахів будівель під час бізвару. | Відкат бізнесу.
Примітка: Заборонено використання кранів та прилеглих до них будівель на локації "Будівництво".
Примітка: Заборонено використання будь-яких височин (контейнери, дахи складів) на території бізвару "Порт".
Примітка: Також заборонені наступні зони на територіях бізварів "Порт" та "Кіностудія".

Перегравання

2.1 Перегравання війни за бізнес призначається Слідкуючою адміністрацією / Головного Куратора Crime (ГС Crime).
2.2 Після призначення перегравання війни за бізнес учасники бізвару повинні повернути зброю, яку вони залутали у програвшої мафії.
Примітка: Зброя вилучається зі складу кураторами / Головним слідкуючим за мафіями.
Примітка: У випадку якщо зброї на складі фракції немає, зі складу вилучається еквівалент у матеріалах.
2.3 Перегравання війни за бізнес повинно забиватися за домовленістю двох сторін.
Примітка: На домовленість про перегравання в обох сторін є 48 годин.
Примітка: Якщо перегравання війни за бізнес не відбулося у встановлений термін, лідери можуть отримати покарання у вигляді балів.
2.4 Перегравання війни за бізнес проводиться на тих же умовах (кількість, місце), що і попередній бізвар.
2.5 Бізнес, за який призначено перегравання, прирівнюється до замороженого. Забиття його крім як для перегравання - заборонено. | Скасування забиву / Відкат бізнесу.
 
Останнє редагування:
Статус
Закрита.
Зверху