Статус
Закрита.

Rioto Tokyo

Member
Червона Адміністрація
Конституція штату Сан-Андреас

Конституція — основний закон штату Сан-Андреас, що має найвищу юридичну силу і є обов’язковою до виконання.
Ми, народ штату Сан-Андреас, з метою створення досконалої держави, утвердження правосуддя, забезпечення внутрішнього спокою, організації спільної оборони, сприяння загальному добробуту та забезпечення свобод для себе і наших нащадків, установлюємо і приймаємо цю Конституцію для штату Сан-Андреас.


Розділ I. Декларація прав

Стаття 1
Людина, її права і свободи є найвищою цінністю.
Визнання, дотримання та захист прав і свобод людини і громадянина є обов’язком держави.
Усі права і свободи гарантуються та регулюються чинним законодавством штату Сан-Андреас.
У штаті Сан-Андреас визнаються і гарантуються права і свободи людини і громадянина відповідно до цієї Конституції.
Основні права і свободи людини є невідчужуваними і належать кожному від народження.
Здійснення прав і свобод людини і громадянина не повинно порушувати права і свободи інших осіб.
Права і свободи людини і громадянина є нормами прямої дії. Вони визначають зміст, змістовне наповнення і застосування законів, діяльність законодавчої і виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та забезпечуються правосуддям.

Стаття 2
Уся політична влада належить народові.
Уряд створюється для захисту, безпеки та добробуту людей.
Усі рівні перед законом і судом.
Держава гарантує рівність прав і свобод людини і громадянина незалежно від:
  • статі;
  • раси;
  • національності;
  • мови;
  • походження;
  • майнового та службового становища;
  • місця проживання;
  • ставлення до релігії;
  • переконань;
  • належності до громадських об'єднань;
  • інших обставин.
Забороняються будь-які форми обмеження прав громадян за ознаками соціальної, расової, національної, мовної або релігійної належності.

Стаття 3
Штат Сан-Андреас є невід’ємною частиною Сполучених Штатів Америки.

Стаття 4
Державна символіка штату Сан-Андреас визначається законом.

Стаття 5
Право на вільне віросповідання без дискримінації чи надання переваги назавжди гарантується у штаті.
Кожен громадянин може вільно висловлюватися, писати та публікувати свою думку з будь-якої теми, якщо це не суперечить чинному законодавству.
Народ має право вільно збиратися для обговорення загального добробуту або для проведення акцій протесту, якщо це не суперечить чинному законодавству штату Сан-Андреас, за винятком періоду надзвичайного або воєнного стану у Штаті.
Кожен громадянин штату Сан-Андреас має право подавати петиції державним посадовцям із пропозиціями щодо реформ і законодавчих ініціатив.

Стаття 6
У кримінальному переслідуванні, досудовому розслідуванні та суді обвинувачений має право на швидкий і неупереджений розгляд справи.
Суд зобов’язаний надати обвинуваченому адвоката за його запитом.
Жодна особа не може бути двічі переслідувана за один і той самий злочин.
Ніхто не зобов’язаний свідчити проти себе самого або свого чоловіка / дружини.
Кожен має право на життя.

Стаття 7
Приватна власність є недоторканною і не може бути вилучена без належної компенсації, за винятком випадків, коли володіння нею суперечить чинному законодавству штату Сан-Андреас.
Право людей на захист своєї власності, документів та персональних даних від незаконних обшуків або вилучень не може бути порушене.
Людина має право захищати себе, свою власність, права і свободи будь-яким законним способом.

Стаття 8
Людям гарантується свобода праці. Рабство заборонено. Примусова праця забороняється, за винятком випадків, коли це є мірою покарання за злочин.

Стаття 9
Зрада державі полягає у веденні війни проти неї, підтримці її ворогів або наданні їм допомоги.

Стаття 10
Гідність особи охороняється державою. Ніщо не може бути підставою для її приниження.
Ніхто не повинен піддаватися тортурам, насильству, іншому жорстокому або такому, що принижує гідність, поводженню чи покаранню. Ніхто не може бути підданий медичним, науковим чи іншим дослідам без добровільної згоди.

Стаття 11
Положення цієї Конституції є обов’язковими до виконання. Конституція є законом прямої дії.

Стаття 12
Носієм суверенітету і джерелом влади у США, як і в штаті Сан-Андреас, є її великий народ.

Стаття 13
Кожен громадянин, який проживає на території США не менше 10 років, має громадянство та є повністю дієздатним, має усі політичні права і може повною мірою ними користуватися.
Право кожного громадянина США обирати та бути обраним до органів державної влади і місцевого самоврядування.
Кожен громадянин має право на таємне голосування.
Усі вибори проводяться шляхом голосування.

Стаття 14
Громадяни мають право мирно збиратися без зброї, проводити збори, мітинги, демонстрації, пікетування.

Стаття 15
Забороняється будь-яке перешкоджання або примус до здійснення виборчих прав громадян Сан-Андреас.
Забороняється будь-яке переслідування громадян Сан-Андреас з політичних причин, за винятком випадків, передбачених чинним законодавством Сан-Андреас.

Стаття 16
Найвищим безпосереднім виявом влади народу є референдуми і вільні вибори з питань, передбачених цією Конституцією та законом. Ніщо не може перешкоджати вільному здійсненню народом свого виборчого права.

Стаття 17
Під час вступу на посаду обраний Губернатор складає перед народом таку присягу:
«Я, <повне ім’я та прізвище>, урочисто клянуся сумлінно виконувати обов’язки Губернатора штату Сан-Андреас і в повній мірі своїх сил підтримувати, охороняти та захищати Конституцію і Закони штату Сан-Андреас!»

Розділ II. Поділ влади

Стаття 18
Державна влада в штаті Сан-Андреас здійснюється на основі поділу на законодавчу, виконавчу та судову гілки.

Стаття 19
Органи законодавчої, виконавчої та судової влади є самостійними.

Розділ III. Губернатор штату Сан-Андреас

Стаття 20
Губернатор штату Сан-Андреас є головою виконавчої влади.
Губернатор штату Сан-Андреас є гарантом Конституції штату Сан-Андреас, прав і свобод людини і громадянина. У порядку, встановленому Конституцією штату Сан-Андреас, він вживає заходів щодо охорони суверенітету штату Сан-Андреас, його незалежності та державної цілісності, забезпечує узгоджене функціонування та взаємодію органів державної влади.
Губернатор штату Сан-Андреас відповідно до Конституції штату Сан-Андреас та законів визначає основні напрями внутрішньої політики штату Сан-Андреас.

Стаття 21
Губернатор штату Сан-Андреас:
  • має право запроваджувати мораторій на проведення окремих процесуальних дій, пов’язаних із затриманням, арештом та обшуками державних службовців. Мораторій запроваджується відповідним указом Губернатора штату після консультацій з Генеральним прокурором;
  • має право надавати відстрочку виконання покарання, здійснювати помилування, замінювати покарання на більш м’яке після набрання вироком законної сили;
  • формує Адміністрацію Губернатора штату Сан-Андреас;
  • затверджує воєнну доктрину штату Сан-Андреас;
  • вносить законопроєкти до Сенату штату Сан-Андреас;
  • підписує та оприлюднює закони.

Стаття 22
Губернатор штату Сан-Андреас може застосовувати примирні процедури для вирішення розбіжностей між органами державної влади штату Сан-Андреас. У разі недосягнення узгодженого рішення він може передати вирішення спору на розгляд відповідного суду.
Губернатор штату Сан-Андреас має право призупиняти дію актів органів виконавчої влади штату Сан-Андреас у разі їх суперечності Конституції штату Сан-Андреас і законам або у випадку порушення прав і свобод людини і громадянина.

Стаття 23
Губернатор штату Сан-Андреас є Верховним Головнокомандувачем Національної гвардії штату Сан-Андреас.
У разі агресії проти штату Сан-Андреас або безпосередньої загрози агресії Губернатор штату Сан-Андреас запроваджує воєнний стан на території штату Сан-Андреас або в окремих його місцевостях.

Стаття 24
Губернатор штату Сан-Андреас у передбачених законом випадках і порядку запроваджує надзвичайний або воєнний стан на території штату Сан-Андреас або в окремих його місцевостях.

Стаття 25
Губернатор штату Сан-Андреас видає підзаконні акти.
Підзаконні акти Губернатора штату Сан-Андреас є обов’язковими до виконання на всій території штату Сан-Андреас.
Підзаконні акти Губернатора штату Сан-Андреас не повинні суперечити Конституції штату Сан-Андреас і законам.

Стаття 26
Губернатор штату Сан-Андреас має недоторканність.

Стаття 27
Черговість наступництва губернаторства в штаті є порядком, що визначає, хто може обійняти посаду Губернатора або виконувати його обов’язки у разі недієздатності, смерті, відставки чи усунення з посади чинного Губернатора.
Черговість наступництва визначається таким списком:
  • Віце-губернатор;
  • Генеральний прокурор (Голова Департаменту юстиції);
  • Голова Департаменту національної безпеки;
  • Державний казначей;
  • Голова Департаменту культури.

Розділ IV. Органи виконавчої влади штату Сан-Андреас

Стаття 28
Виконавчу владу штату Сан-Андреас здійснює Уряд штату Сан-Андреас на чолі з Губернатором штату Сан-Андреас.
Усі органи виконавчої влади входять до складу Уряду штату Сан-Андреас.
Органами виконавчої влади є:
  • Поліцейський департамент Штату;
  • Департамент Шерифа округу Блейн;
  • Служба екстреної медичної допомоги;
  • Національна гвардія;
  • Федеральне розслідувальне бюро;
  • Уряд штату;
  • Секретна служба США.

Стаття 29
Усі державні органи штату Сан-Андреас разом із їх керівниками є підконтрольними і підзвітними Уряду штату Сан-Андреас, щотижнево надають Уряду звіт про хід і результати діяльності свого відомства у порядку, визначеному Губернатором, Віце-губернатором або Генеральним прокурором штату Сан-Андреас.

Стаття 30
Генеральний прокурор є головою правоохоронної системи штату Сан-Андреас, який стежить за забезпеченням рівномірного та належного дотримання законів штату Сан-Андреас.

Стаття 31
Генеральний прокурор:
  • очолює Департамент юстиції, а також виступає державним обвинувачем і представляє інтереси штату Сан-Андреас у суді;
  • має право вимагати, усно або письмово, від державних службовців усунення будь-яких порушень закону;
  • призначається і звільняється з посади Губернатором штату Сан-Андреас.

Стаття 32
Для ухвалення важливих рішень щодо внутрішньої політики штату, запровадження воєнного або надзвичайного стану, Губернатор може скликати колегію, що складається з Губернатора, Віце-губернатора та голів департаментів штату Сан-Андреас.

Стаття 33
До складу Уряду штату Сан-Андреас входять:
  • Департамент юстиції;
  • Державне казначейство;
  • Департамент національної безпеки;
  • Департамент культури;
  • Колегія адвокатів;
  • Департамент муніципальних утворень.
Заступники голів департаментів, Колегії адвокатів мають ті ж повноваження, що й голови департаментів, але перебувають у їхньому безпосередньому підпорядкуванні.

Стаття 34
Офіс Генерального прокурора входить до структури Департаменту юстиції та очолюється Генеральним прокурором. Ніхто, крім Губернатора, Генерального прокурора та його заступників, не має права втручатися у діяльність Офісу Генерального прокурора, за винятком Сенату, перед яким керівництво цього органу зобов'язане звітувати щотижня.
До обов'язків Офісу Генерального прокурора входить нагляд за дотриманням законності, єдністю і належністю застосування законів, а також координація і контроль правоохоронних структур. Генеральний прокурор і його заступники безпосередньо керують прокурорами та здійснюють нагляд за службовцями правоохоронних органів.

Стаття 35
Голова Департаменту національної безпеки та його заступники здійснюють безпосередній контроль за діяльністю Національної гвардії та Секретної служби. Вони є безпосередніми керівниками цих органів.

Стаття 36
Державний казначей та його заступники здійснюють контроль за виконанням фінансових операцій з бюджетом штату, їх законністю, розробляють економічну політику та забезпечують фінансове благополуччя і підтримку громадян штату.

Стаття 37
Голова Департаменту культури та його заступники здійснюють контроль за розвитком культури та проведенням заходів у штаті.

Стаття 38
Колегія адвокатів — публічна колегія дипломованих фахівців, які здійснюють діяльність щодо захисту прав юридичних і фізичних осіб, представляють їхні інтереси в суді та інших органах згідно із законодавством штату.
Втручання в професійну діяльність членів Колегії адвокатів є неприпустимим.
Керівництво Колегією здійснює Голова Колегії адвокатів, який призначається Губернатором або Віце-губернатором на посаду в порядку, передбаченому для голів департаментів, і має відповідний статус і гарантії.

Стаття 39
Державні органи мають право приймати внутрішні правила, регламенти, статути, які затверджуються керівництвом відповідних департаментів, Губернатором або Віце-губернатором.

Розділ V. Судова влада

Стаття 40
Правосуддя в штаті Сан-Андреас здійснюється виключно судом.
Судова влада реалізується шляхом конституційного, цивільного, адміністративного та кримінального судочинства.
Судова система штату Сан-Андреас встановлюється Конституцією штату Сан-Андреас і законом.

Стаття 41
Судді є незалежними і підкоряються лише Конституції та законам штату Сан-Андреас.
Суд, встановивши при розгляді справи невідповідність акту державного чи іншого органу закону, ухвалює рішення згідно із законом.

Стаття 42
Судді є недоторканними.
Суддю не може бути притягнуто до кримінальної чи іншої відповідальності інакше, ніж у порядку, визначеному законом.

Стаття 43
Фінансування судів здійснюється за рахунок бюджету штату Сан-Андреас і повинно забезпечувати можливість повного і незалежного здійснення правосуддя.

Стаття 44
Будь-яке втручання в діяльність судді щодо здійснення правосуддя переслідується за законом.
Прояв неповаги до суду або суддів тягне за собою відповідальність, встановлену законом.

Стаття 45
Вимоги та розпорядження судів і суддів під час виконання ними повноважень є обов’язковими для всіх без винятку державних органів, посадових осіб, організацій та громадян.
Судові акти набирають чинності негайно після їх проголошення.
Судові акти, не скасовані в установленому законом порядку, мають силу закону. Прецедентне право визнається.

Стаття 46
Розгляд справ у всіх судах є відкритим. Засідання в закритому режимі допускається у випадках, передбачених законом.
Судочинство здійснюється на засадах змагальності та рівноправності сторін.
За рішенням суду особа, визнана винною у вчиненні злочину, може бути звільнена від кримінальної відповідальності із призначенням судового штрафу.

Стаття 47
Судова влада в штаті Сан-Андреас здійснюється Окружними, Апеляційними, Верховним і Федеральним судами штату Сан-Андреас.

Стаття 48
Голова Верховного суду призначається Губернатором штату Сан-Андреас до скасування такої процедури законом, і може бути звільнений з посади у разі подання заяви про відставку, смерті, визнання винним у вчиненні злочину або за мотивованим рішенням Сенату штату Сан-Андреас.
Інші судді призначаються і відкликаються Головою Верховного суду або його заступниками.

Стаття 49
Судові акти Верховного суду можуть бути оскаржені у Федеральному суді.
Судові акти Апеляційного суду можуть бути оскаржені у Верховному суді.
Судові акти Окружного суду можуть бути оскаржені в Апеляційному суді.
Оскарження вироку чи рішення суду не зупиняє його дії і не обмежує його законної сили. Дія оскаржуваного акта може бути призупинена вищим судом за клопотанням особи, що подає скаргу. Суддя ухвалює таке рішення, керуючись законом, особистими переконаннями і совістю.

Стаття 50
Верховний суд складається з Верховних суддів.
Він розглядає справи проти високопосадовців штату Сан-Андреас, а також виступає арбітром у спорах щодо законодавства штату.
Верховний суддя має право прийняти до розгляду справу нижчих інстанцій, при цьому учасники процесу не позбавляються права на апеляцію/касацію щодо ухваленого рішення/вироку.

Стаття 51
Жоден суддя не має права обіймати будь-яку іншу оплачувану посаду під час виконання своїх обов’язків.

Розділ VI. Законодавча влада

Стаття 52
Єдиним органом законодавчої влади у штаті Сан-Андреас є Сенат штату Сан-Андреас на чолі зі Спікером Сенату.
Сенат є незалежним державним органом і підпорядковується лише законодавству штату.

Стаття 53
Сенатора може бути позбавлено мандата шляхом відкритого голосування більшістю голосів, а також за санкцією Верховного суду у разі наявності обґрунтованих звинувачень у скоєнні злочину.

Стаття 54
Процес формування Сенату штату Сан-Андреас регламентується Конституційним законом «Про Сенат штату Сан-Андреас».

Стаття 55
До компетенції Сенату належить ухвалення законодавчих актів і постанов, що мають загальнообов'язковий характер.

Стаття 56
Засідання Сенату проходять у відкритому приміщенні, під охороною співробітників Секретної Служби або Федерального Розслідувального Бюро.
Громадяни та ЗМІ можуть безперешкодно бути присутніми на засіданнях Сенату для висвітлення діяльності цього органу.

Стаття 57
Право законодавчої ініціативи мають:
  • Сенатори та Спікер Сенату;
  • Верховний суд штату;
  • Губернатор штату.

Стаття 58
Законопроєкти, постанови та інші рішення ухвалюються більшістю голосів сенаторів.

Стаття 59
Губернатор має право вето щодо рішень Сенату, тобто право в односторонньому порядку скасовувати рішення Сенату.
Якщо Губернатор не накладає вето на рішення Сенату, то протягом 7 днів після його ухвалення він зобов’язаний підписати і опублікувати на порталі штату відповідну законодавчу ініціативу, ухвалену більшістю сенаторів. Закон набирає чинності з моменту його оприлюднення.

Розділ VIII. Засоби масової інформації

Стаття 64
Свобода слова і вільне вираження своїх думок гарантуються.

Стаття 65
Працівники ЗМІ мають право вільно й незалежно шукати, отримувати, фіксувати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію.
Ці права можуть бути обмежені лише у випадках, коли такі обмеження є необхідними та пропорційними в інтересах національної безпеки, громадського порядку або для захисту законних прав і репутації інших осіб.
Обмеження повинні бути чітко визначені законом і застосовуватися згідно з установленими процедурами, ґрунтуючись на конкретних доказах потреби та не повинні надмірно обмежувати свободу преси.
Заборонено обмеження прав ЗМІ у випадках, коли це перешкоджає законній діяльності, спрямований на розкриття важливої для суспільства інформації.

Стаття 66
Засоби масової інформації не можуть бути використані для:
  • Закликів до насильницьких дій, які створюють безпосередню і явну загрозу громадському порядку або безпеці;
  • Підбурювання до ненависті або насильства на підставі раси, національності, релігії чи інших ознак, якщо таке підбурювання становить безпосередню загрозу вчинення насильницьких дій;
  • Закликів до кримінально караних діянь, якщо такі заклики можуть безпосередньо призвести до їх скоєння;
ЗМІ не повинні бути обмежені у своєму праві повідомляти про факти корупції, перевищення повноважень або інші порушення закону з боку державних посадових осіб і установ.
Журналісти мають право публікувати такі матеріали, ґрунтуючись на доступних доказах, за умови, що вони діяли добросовісно та відповідно до професійних стандартів.
Право суспільства на отримання інформації має бути пріоритетом. Введення обмежень на висвітлення певних подій чи питань повинно бути обґрунтовано необхідністю запобігання безпосередній загрозі громадській безпеці або правопорядку і встановлюватися лише тимчасово з обов’язковим переглядом.

Стаття 67
Повноваження ЗМІ регулюються Конституцією штату Сан-Андреас та законами.

Розділ IX. Оподаткування

Стаття 68
Уся власність у штаті Сан-Андреас, відповідно до законів США, оподатковується пропорційно до її вартості.

Стаття 69
Податок на прибуток може оцінюватися та стягуватися з осіб, корпорацій, акціонерних товариств або податкових резидентів, які займаються бізнесом у штаті згідно з його законодавством.

Розділ XI. Ієрархія нормативно-правових актів

Стаття 73
Ієрархія нормативно-правових актів — це структура, що базується на юридичній силі нормативних актів органів державної влади.
Конституція штату Сан-Андреас є основним законом штату, особливим нормативно-правовим актом, що має найвищу юридичну силу. Жоден закон або підзаконний акт не може суперечити положенням Конституції або скасовувати їх. У разі наявності такого закону, що суперечить Конституції, застосовуються положення Конституції, а норми цього закону не підлягають виконанню. Усі неконституційні закони розглядає і призупиняє Верховний суд.

Стаття 74
Рівні ієрархії нормативно-правових актів штату Сан-Андреас:
  • Конституція штату Сан-Андреас;
  • Конституційні закони;
  • Закони та Кодекси;
  • Постанови Сенату;
  • Нормативні акти Губернатора і Віце-Губернатора штату Сан-Андреас;
  • Нормативні акти Глав департаментів та їх заступників;
  • Нормативні акти державних органів;
  • Локальні нормативні акти державних органів (статути).

Стаття 75
Конституційні закони мають юридичну силу вищу, ніж звичайні закони (кодекси). Якщо закон суперечить положенням конституційного закону, такі положення не підлягають виконанню і мають бути скасовані.
Якщо існує конституційний закон, що суперечить Конституції, застосовуються положення Конституції, а норми такого закону не підлягають виконанню і підлягають скасуванню.
Закони мають вищу юридичну силу, ніж підзаконні акти. Якщо положення підзаконного акта суперечить положенням будь-якого закону, такий акт не підлягає виконанню і підлягає скасуванню.
Якщо існує закон, що суперечить Конституції, застосовуються положення Конституції, а норми цього закону не підлягають виконанню.

Стаття 76
Внутрішні правила та накази всередині державних органів і приватних організацій не можуть суперечити законам та Конституції. Якщо такі правила існують, вони не мають юридичної сили, не підлягають виконанню і мають бути скасовані керівником відповідного відомства або главою департаменту з відповідною юрисдикцією. У випадку з приватними організаціями такі правила та накази мають бути скасовані керівником організації, на якого вона зареєстрована, або наглядовим органом.
Внутрішні правила та накази керівництва державних органів поширюються лише на працівників і не можуть застосовуватися до громадян.

Стаття 77
Внутрішні правила та накази державних органів і приватних організацій поширюються виключно на співробітників цих органів і організацій та не можуть поширюватися на громадян.

Стаття 78
Закони та підзаконні акти можуть доповнювати і розширювати положення Конституції, але не повинні суперечити їй.

Розділ XII. Конституційні поправки та перегляд Конституції

Стаття 79
Ініціативу щодо перегляду Конституції мають сенатори. Перегляд Конституції здійснюється шляхом голосування в Сенаті штату Сан-Андреас, де має бути набрано щонайменше 2/3 голосів.
Після цього Конституція надсилається на затвердження до Верховного суду штату Сан-Андреас. Після затвердження Верховним судом Губернатор підписує Конституцію, і на її промульгацію та набрання чинності надається 1 день.

Стаття 80
Губернатор має право вето на рішення, прийняті Сенатом при перегляді Конституції, і у випадку його накладення, законопроект про перегляд направляється назад до Сенату.

Стаття 81
Розділи 1, 2, 3, 5, 6, 12 можуть бути змінені лише через процедуру перегляду Конституції.

Стаття 82
Ініціативу щодо внесення змін до статей у розділах, не зазначених у статті 81, мають сенатори, Губернатор і Верховний суд.
Зміни до статей здійснюються шляхом голосування в Сенаті, де має бути набрано не менше 2/3 голосів.

Розділ XIII. Внесення змін до Конституційних законів

Стаття 83
Ініціативу внесення змін до конституційних законів мають сенатори.
Проекти змін затверджуються 2/3 голосів Сенату, схвалюються Верховним судом і підписуються Губернатором.

Стаття 84
Губернатор має право вето на зміни в конституційні закони.
Вето не застосовується за наявності 3/4 голосів Сенату.

Поправки до Конституції штату Сан-Андреас

Поправка 1
Громадяни, незалежно від кольору шкіри, мають рівні громадянські та політичні права.

Поправка 2
Дієздатні громадяни штату Сан-Андреас мають право на зберігання та носіння зброї, порядок обігу якої визначається законодавством і нормативно-правовими актами штату Сан-Андреас.

Поправка 3
Громадяни мають право на самозахист від злочинних посягань, у тому числі із застосуванням зброї.

Поправка 4
Запровадження особливого режиму надзвичайного або воєнного стану, що обмежує конституційні права і свободи громадян, може здійснюватися Губернатором за наявності підстав, які чітко потребують запровадження такого режиму.

Поправка 5
Право народу на недоторканність особи, житла, паперів та майна від необгрунтованих обшуків і арештів не повинно порушуватися. Жоден ордер не може видаватися інакше, як за наявності достатніх підстав; при цьому ордер має містити докладний опис місця, яке підлягає обшуку, осіб або предметів, на які він поширюється.

Поправка 6
Жоден солдат у мирний час не може бути розміщений у будь-якому будинку без згоди власника; у воєнний час це можливо лише згідно з процедурою, встановленою законом.

Поправка 7
Кожен громадянин має право на помилування Губернатором, незалежно від його юридичного статусу та результату судового процесу.
Водночас Губернатор не має права, без погодження з Верховним судом, помилувати громадянина, який був засуджений за рішенням Верховного суду до відбуття призначеного ним покарання.
Крім того, помилування надається безкоштовно, без будь-яких додаткових умов чи вимог.
Жодні інші положення Конституції або законів не можуть тлумачитися таким чином, щоб обмежувати право Губернатора на помилування, як це передбачено цією поправкою.
 
Останнє редагування:
Статус
Закрита.
Зверху