Статус
Закрита.

Rioto Tokyo

Member
Червона Адміністрація
Закон "Про недоторканність державних службовців штату Сан-Андреас"

Цей закон регламентує права, обов'язки та заборони державних службовців щодо осіб, що мають статус недоторканності.

Глава I. Загальні положення

Стаття 1. Цілі та завдання цього Закону
ч. 1 Цим Законом встановлюються правові, соціальні та інші гарантії для окремих посадових осіб державних органів штату Сан-Андреас, пов'язані з виконанням ними своїх посадових обов'язків.

Стаття 2. Недоторкані посадові особи штату Сан-Андреас
ч. 1 Для цілей цього Закону особами, які мають статус недоторканності, визнаються:
  • Губернатор штату Сан-Андреас;
  • Віце-Губернатор штату Сан-Андреас;
  • Глава Адміністрації Губернатора та його заступники;
  • Глави департаментів Уряду штату, їх заступники;
  • Судді всіх категорій;
  • Діючий Генеральний прокурор штату Сан-Андреаста його заступники;
  • Керівники органів державної влади в штаті Сан-Андреаста їх заступники.

Стаття 3. Недоторканність посадових осіб
ч. 1 Недоторканність посадових осіб — це особливий правовий статус, що означає наявність у визначених у частині 1 статті 2 цього Закону осіб особливих прав та обов'язків. Для таких осіб встановлюється чіткий, особливий, порівняно з загальним порядком, порядок того, як вони можуть бути притягнуті до кримінальної, адміністративної або іншої відповідальності.

Глава II. Правовий статус осіб зі статусом недоторканності

Стаття 4. Особливий правовий статус осіб, що мають статус недоторканності
ч. 1 Особа, що має статус недоторканності, не може бути притягнута до відповідальності, передбаченої Кримінальним, Адміністративним, Дорожнім та Етичним кодексами штату, за винятком випадків, передбачених законом.
Примітка: Якщо статус недоторканності особи був призупинений, така особа втрачає на час призупинення гарантії правового захисту, передбачені цим Законом.
Виняток: Спікер Сенату штату Сан-Андреас має право притягати сенаторів до адміністративної відповідальності в межах своїх повноважень.
ч. 2 Недоторкана особа може бути притягнута до дисциплінарної відповідальності своїм керівництвом відповідно до Трудового кодексу штату Сан-Андреас та прийнятих в його рамках внутрішніх регламентів (статутів) державних організацій.
ч. 3 Недоторкана особа може бути притягнута до відповідальності за порушення положень Етичного, Дорожнього або Адміністративного кодексів нормативним актом Генерального прокурора або його заступника, а також за рішенням суду.
ч. 4 Особа, що має статус недоторканності, може бути притягнута судом до цивільно-правової відповідальності за результатами розгляду справ у рамках цивільного судочинства.
ч. 5 Гарантії правового захисту не поширюються на недоторкану особу у випадку подання позову або скарги проти такої особи в рамках цивільного судочинства.
ч. 6 Службовий та особистий автотранспорт, що використовується особою, яка має статус недоторканності, а також транспорт для супроводу цієї особи, не може бути оглянутий і (або) обшуканий без її згоди.

Стаття 5. Особливий правовий статус відомств, що забезпечують безпеку недоторканих осіб
ч. 1 У випадках, якщо особа, що має статус недоторканності, знаходилась у супроводі представників спеціалізованих відомств, що займаються питаннями забезпечення безпеки та недоторканості, статус недоторканності поширюється і на цих представників.
ч. 2 Спеціалізованими відомствами, що займаються питаннями забезпечення безпеки та недоторканості, визнаються Федеральне Розслідувальне Бюро, а також Регіональне відділення Секретної Служби США в штаті Сан-Андреас.
ч. 3 Організований кортеж з особою, що має статус недоторканності, незалежно від складу такого кортежу не може бути зупинений, оглянутий і (або) обшуканий за жодних обставин. Положення Дорожнього кодексу штату Сан-Андреас та інших нормативно-правових актів такого характеру не застосовуються до організованого кортежу.

Стаття 6. Підстави для призупинення дії статусу недоторканності
ч. 1 Дія статусу недоторканності призупиняється у випадках:
  • з моменту початку судового засідання до фактичного оголошення рішення суду по справі;
  • на час відсторонення особи від своїх посадових обов'язків у випадках, передбачених законами штату, а також за рішенням керівника, нормативним актом Генерального прокурора або його заступника, або рішенням суду. Термін відсторонення не може перевищувати 72 години;
  • якщо щодо такої особи авторизовано ордер на арешт.
Примітка: Авторизація ордера RI відповідно до закону "Про систему ордерів штату Сан-Андреас".

Стаття 7. Підстави для огляду, обшуку та затримання недоторканої особи
ч. 1 Особа, що має статус недоторканності, не може бути оглянута, обшукана або затримана працівниками правоохоронних органів, за винятком випадків, коли незаконні дії несуть безпосередню загрозу життю та здоров'ю оточуючих людей.
ч. 2 Порядок огляду, обшуку та затримання недоторканої особи:
  • У разі затримання недоторканої особи за вчинення злочину, пов'язаного з посяганням на чиєсь життя, її повинні негайно доставити до правоохоронного органу для подальшого розслідування;
  • При прибутті до департаменту правоохоронного органу про факт затримання особи, що має статус недоторканності, повинні бути повідомлені особи, які уповноважені на видачу ордера на арешт затриманої особи;
  • Вказані особи, ознайомившись з матеріалами, що підтверджують вчинення злочинів, приймають рішення про видачу ордера на арешт і проведення подальших процедур відповідно до Процесуального кодексу штату Сан-Андреас.
Примітка: Про факт затримання повинні бути повідомлені особи, які приймають рішення про необхідність зняття статусу недоторканності з затриманого та видачу ордера на його арешт.

Стаття 8. Досудові розгляди та розслідування стосовно недоторканих осіб
ч. 1 Досудові розгляди, а також розслідування за підозрою у злочинах та правопорушеннях, скоєних особами, що мають статус недоторканності, не можуть бути ініційовані без ордера Access to Investigation (AI).

Стаття 9. Незалежність суддів
ч. 1 Незалежність суддів є одним з основних принципів правосуддя в штаті Сан-Андреас.
ч. 2 Жодна особа не може притягнути суддю до відповідальності, крім випадків, передбачених цим Законом, а також жодна особа не може здійснювати тиск на суддів.
ч. 3 Ані Губернатор, ані виконавча влада в цілому не може впливати на суддів.
ч. 4 Судова влада є незалежною і діє незалежно від виконавчої влади, оскільки працює принцип конституційного розподілу влади.
 
Останнє редагування:
Статус
Закрита.
Зверху